Серед усіх компаній-учасниць рейтингу Starlight Media отримали 68 балів: лояльність – 14 балів із 20, винагорода – 8 з 14, умови праці – 16 з 20, соцпакет – 7 з 10, інформаційна відкритість – 9 з 10, можливості для розвитку – 2 з 5, відчуття захисту – 3 з 5, інші фактори – 9 з 10. Starlight Media стала 39 компанією в рейтингу з 50 кращих.
«Starlight Media, соціально-відповідальна компанія, яка дбає про своїх співробітників, вперше увійшла до ТОП-50 кращих роботодавців за версією Forbes. Такі рейтинги дають розуміння того, що ми рухаємось у правильному напрямку, і, звісно, вказують на сфери, які ще треба вдосконалити. Вважаю, що це необхідна і корисна форма зворотного зв’язку, адже важливо отримувати відгук про нашу роботу не тільки від співробітників, а й від ринку. Дякую колегам із Human Capital за їх щоденну працю, яка робить нашу компанію кращою, і дякую всім співробітникам Srtarlight Media, які долучилися до опитування Forbes», – прокоментувала в.о. Human Capital Director Starlight Media Наталія Волнянська.
Рейтинг роботодавців проведено на основі анкет, які анонімно заповнювали робітники компаній. Такі анкети сформували 60% оцінки. По 20% загальної оцінки сформовано на основі інформації з відкритих джерел та експертами з пошуку робочої сили. Загальна оцінка роботодавця складається з 23 показників, обʼєднаних у вісім критеріїв: лояльність (20%), винагорода (20%), умови праці (20%), соціальний пакет (10%), інформаційна відкритість (10%), можливості для розвитку (5%), відчуття захисту (5%), інші фактори (10%).
Загалом під час опитування надійшло 25 865 анкет. За рівності балів вище місце посіла компанія із більшою кількістю працівників.
За матеріалами прес-релізу