Стали відомі плани розвитку Pizza Celentano в Україні

За час карантину Pizza Celentano продала 3 франшизи в Україні, відкриття нових ресторанів у Києві планується на 2021 рік

Комментарии 1283

На початку червня в ЗМІ з’явилася інформація щодо закриття ресторанів Pizza Celentano в Києві, яка отримала значний розголос. ТОП видання рясніли заголовками про відхід легенди, а в київських групах в соціальних мережах жваво обговорювали популярність мережі та можливі причини закриття – від кризової ситуації в ресторанному бізнесі до застарілості ресторанів мережі в столиці.

Pizza Celentano – найбільша мережа ресторанів України з понад 21-літньою історією та перша франчайзингова мережа в Україні, яка станом на сьогодні налічує 120 ресторанів у 53 містах України. За понад 21 рік мережа пережила не одну кризу та декілька етапів оновлень, що включали як і кардинальну зміну меню, так і зміну дизайну інтер’єрів і ре-дизайн корпоративного стилю торгової марки.

Що змінилося в Pizza Сelentano?

Pizza Сelentano в 90ті навчила українців харчуватися поза домом та була першим рестораном для мільйонів українців. Переважна більшість ресторанів мережі була із самообслуговуванням, з пухкою «українською» піцою, для якої можна було обирати начинки на вибір, салат-баром, фірмовими млинцями. Сьогодні в мережі Pizza Сelentano готують тонку італійську піцу з елементами піца-акробатики, створюють власну пасту та навчилися готувати моцарелу власного виробництва, а також пропонують поєднувати страви з найкращим вином. Оскільки ¼ кожної піци – це борошно, Pizza Celentano створила власний Privat Label борошна, якt виробляють на одному з найкращих заводів у світі. В доповнення піці EGOїста, начинки для якої можна обирати самостійно, в мережі з’явилися готові піци. Хіти продажів Pizza Сelentano не лише знайомі в усьому світі Маргарита чи Капрічіоза, а й фірмові піци Цезаре чи Палермо – брендові для мережі ресторанів, рецепти яких розроблені саме тут. За останні роки мережа повністю оновила усі технологічні карти приготування страв, зміни торкнулися навіть салатної вітрини ресторанів із самообслуговуванням, які наповнилася свіжими листовими салатами, що заправляються тільки після замовлення.

Pizza Сelentano впровадила в Україні нову кулінарну професію піца-майстра, мережа заснувала та протягом останніх трьох років проводить відкритий чемпіонат України по піці, переможці якого на рівних змагаються з піце-майстрами усього світу на відповідному світовому чемпіонату у Пармі, Італія.

Оновлений інтер’єр ресторанів Pizza Celentano отримав міжнародну винагороду European property awards за найкращий інтер’єр ресторану у 2017 році. Редизайн фірмового стилю Pizza Celentano – переможець конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2018.

Як оновлюється мережа?

Власниками більшості ресторанів мережі є франчайзі, які за договором франчайзингу користуються торговою маркою Pizza Celentano, але самостійно відповідають за операційну діяльність та фінансовий результат своїх ресторанів. Pizza Celentano відкриває нові ресторани та оновлює старі – тільки за останніх два роки було відкрито 10 нових ресторанів та оновлено 40% мережі в регіонах.

Не усі франчайзі мережі мають фінансову та організаційну можливість оновлюватися разом з мережею, відповідно їх ресторани втрачають актуальність та гостей і закриваються. Але для легенди ресторанного бізнесу України, який б’є рекорди по довговічності – це нормальний процес еволюції, адже на місці або поруч старих ресторанів відкриваються оновлені, які користуються успіхом у гостей. До прикладу, в минулому році закрилася перша піцерія мережі у Львові, відкрита у 1998 році, але за рогом процвітає оновлений ресторан мережі і це і є стратегія оновлення мережі в дії.

Тільки за час карантину Pizza Celentano продала три нові франшизи у різних містах України, а саме: у Луцьку, Трускавці та Новояворівську, а на наступний рік планує відкриття закладу в центрі Варшави.

Яка стратегія запланована для Києва?

В столиці мережа Pizza Celentano працювала за принципом мастер-франшизи, де всі ресторани Києва знаходилися в власності одного франчайзі. З 2002 по 2012 рік в Києві було відкрито 40 ресторанів, які були досить успішними, але, на жаль, не оновлювалися і з 2014 року франчайзі в Києві поступово почав закривати ресторани. Оновлення мережі в цьому випадку було заплановано після остаточного закриття застарілих ресторанів – така була домовленість між франчайзером та власником мастер-франшизи.

Відтепер Pizza Celentano працює з різними франчайзі в межах одного міста, що створює здорову конкуренцію між закладами та дозволяє мережі оновлюватися швидше. Така конкуренція завжди додає енергії й сили для розвитку – у закладах навіть на локальному рівні стараються дотримуватися супер-стандартів якості, щоб вигравати в рамках існуючого бренду.

Вже на 2021 рік Pizza Celentano має потенційних франчайзі в Києві та продовжує їх пошук.

Які формати пропонуються на франшизу?

Pizza Celentano відкриває ресторани як і розширеного формату, так і невеликі піцерії з меншим інвестиційним входом та швидшим терміном окупності, які пропонуються до розміщення в спальних районах чи локаціях з високою прохідністю. Фактично модель Pizza Celentano складається з умовних «пазлів», серед яких є групи страв чи напоїв - піца, паста, салат-бар, млинці, основні страви, суші чи бургер десант (управляюча компанія Pizza Celentano має у своєму портфелі не лише формати піцерій, але й суші-wok проект Япі та мережу ресторанів текс-мекс кухні Potato House), винна програма. Відповідно до локації з цих «пазлів» «будують» ресторан, пропонуючи їх в розширеному чи вужчому вигляді або взагалі відмовляючись від частини з них. Також франчайзер пропонує використовувати і елементи, які не пов’язані з кухнею – наприклад дитячі кімнати, які є кількох видів та які стають магнітом для гостей з дітьми.

Ресторани Pizza Celentano підходять для розміщення як в готелях – в мережі успішно працюють два таких ресторани, один із яких в готелі міжнародної мережі Ibis, так і на комерційних площах житлових комплексів та в торгово-розважальних центрах. Вдалим кроком було відкриття успішного закладу в місті з 20 000 населення – це один із векторів стратегії розвитку мережі – тому пошук потенційних партнерів ведеться не лише безпосередньо в столиці, але й в таких містах як Ірпінь та Бровари.

Мережа Pizza Celentano родом зі Львова, саме тут апробовувалися та відкривалися нові формати ресторанів, а вже після цього оновлювалася мережа.  В минулому році тут було відкрито перший в Україні Pizza Celentano Drive – дуже успішний проект, який потребує мінімум інвестицій, площі, і де технологія дозволяє готувати піцу всього за 5 хвилин. Саме таких кілька ресторанів ми хочемо відкрити у Києві.

Також управляюча компанія Pizza Celentano планує запуск франшизи нового ресторанного проекту не у форматі піцерій, який буде пов'язаний з крафтовим пивом торгової марки Кумпель.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie