Спочатку мережа продаватиме свою нову лінійку кави Oleato, яка включає напій на основі оливкової олії, приготований на пару з вівсяним молоком, тільки в Італії.
Пізніше цього року Starbucks планує запропонувати таку каву в США, Японії, на Близькому Сході та у Великій Британії, йдеться в повідомленні компанії.
Starbucks відкрила свою першу кавʼярня в Італії у 2018 році та зосередилася на центральних точках у великих містах країни. Тоді як Starbucks приваблюють туристів, більшість італійців, як і раніше, воліють пити еспресо в тисячах невеликих сімейних кавових барів по всій країні.
Говард Шульц, який заснував Starbucks після своєї подорожі Італією, сказав, коли мережа відкрилася в країні, що «вона не збирається вчити італійців готувати каву».
У США Starbucks впроваджує інновації, створені в її дослідному центрі, щоб прискорити обслуговування та полегшити роботу своїх баристів, додаючи швидші блендери та швидші системи заварювання.
За матеріалами https://forbes.ua/