Starcom виграв медіа тендер Coca-Cola в Україні

Холдинг Publicis One із гордістю повідомляє про важливу перемогу агентства Starcom Ukraine у тендері на медіа обслуговування Компанії “Кока-Кола Україна”.

Комментарии 3591

“Перемога в цьому тендері є для нас великим досягненням, і я переконаний, що вона покладе початок довготривалому й плідному співробітництву, – ділиться враженнями директор Starcom Енвер Кікава. – Я щиро вдячний команді агентства, яка доклала неймовірних зусиль, щоб виграти у боротьбі з сильними опонентами”.

З 1 січня 2017 року Starcom забезпечуватиме медіа планування й розміщення реклами усіх брендів The Coca-Cola Company в Україні. Для  Publicis One це особливо важливо, оскільки креативну складову успішної роботи  Coca-Cola на нашому ринку вже довгий час забезпечує інше агентство групи – Saatchi & Saatchi Ukraine.

Генеральний директор Publicis One Олег Попенко додає: "Ця перемога доводить успішність інтегрованого підходу Publicis One, завдяки якому усі актуальні можливості групи були задіяні для підсилення позицій агентства Starcom у тендері. Ми з нетерпінням чекаємо на початок співпраці, щоб реалізувати переваги єдиної крос-функціональної команди, зосередженої на досягненні цілей компанії Coca-Cola”.

Завдяки виграному тендеру Україна долучається до двох десятків ринків, на яких The Coca-Cola Company обрала для себе медіа партнером мережу агентств Starcom.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода