Starlight Media, Київстар та Microsoft у партнерстві створили новий дата-центричний продукт для роботи з аналітикою та діджитал-контентом

Рішення дозволить автоматизувати доступ до всієї аналітики YouTube та отримувати всі найважливіші дані - про аудиторію, перегляди, доходи, сегментацію за каналами, проєктам та геолокації - в одному вікні та у режимі реального часу.

Коментарі 986
Проєкт, розроблений і впроваджений разом із фахівцями з Київстар та Microsoft, отримав назву Data Ware House. Він  побудований на хмарних технологіях Microsoft Azure. І вже активно застосовується в роботі Starlight Media. 

Data Ware House дозволить всім, хто працює зі створенням та дистрибуцією контенту Starlight Media на платформі YouTube отримати доступ до даних, пов’язаних з попитом, ефективністю та монетизацією проєктів у форматі зручних дашбордів. Медіагрупа очікує, що рішення стане важливою основою для покращення ефективності роботи в диджитал з телевізійними проєктами та створення digital-only контенту Starlight Media як для української, так і для міжнародної аудиторії користувачів. 

Віталій Гусєв, головний операційний директор Starlight Media, член Правління відповідальний за Starlight Production та Digital: “Ми починаємо реалізацію нової digital-стратегії, основою якої стануть контенто- та дата-центричний підходи. Data Wate House - важливий приклад інноваційного рішення, що завдяки якісній роботі з даними, дозволить змінити наші підходи як до оцінки потенціалу кожної одиниці контенту, так і до прийняття рішень щодо створення нових проектів”. 

Канали медіагрупи Starlight Media сумарно вже мають понад 50 мільйонів підписників у YouTube. Дивізіон Digital продовжує роботу не тільки з їхнього розвитку, а й зі створення нових каналів та проєктів, зокрема, для західної та міжнародної аудиторій. 

Світлана Могилевська, керівниця дивізіону Digital, Starlight Media: “Наш підхід до роботи та розвитку зараз відповідає моделям, запровадженим IT-компаніями. Це стосується як розуміння безумовної цінності даних, так і  підходів до побудови команди та загальної стратегії Starlight Digital. Ми вдячні нашим партнерам - Київстар та Microsoft - за роботу над цим продуктом і плануємо продовжувати розвиток в цьому напрямку. Так, зараз, ми вже створили посаду data analyst та віримо, що разом з такими спеціалістами нам вдасться досягнути нового рівня ефективності та якості роботи з аналітичними даними”.

Ілля Польшаков, Директор з розвитку нових напрямів бізнесу, Київстар: « Ми впевнені, що для Starlight Media дата-центричність - це стратегічний курс на тривале зростання та диференціацію бізнесу із можливістю приймати рішення на підставі точної аналітики даних нового покоління. І Київстар готовий в цьому допомагати, залишаючись надійним партнером із впровадження інноваційних технологій. Наша команда має багаторічний досвід роботи з аналітичними рішеннями, візуалізацією даних, продуктами машинного навчання і моделювання. А це дозволяє, як і в проєкті  Data Ware House, під індивідуальний запит компаній брати на себе реалізацію складних хмарних рішень – від ідеї клієнта до готового продукту і його подальшого розвитку».

За матеріалами пресрелізу 
Обговорити з іншими читачами:
Погода