StarLight Media в партнерстві з Adtelligent впроваджує технологію, що дозволить рекламодавцям досягти нову інтернет-аудиторію

Медіагрупа StarLight Media в партнерстві з технологічною компанією Adtelligent запустила новий метод, що дозволяє ідентифікувати програмне забезпечення для блокування інтернет-реклами та завдяки новітнім алгоритмам завадити цьому.

Комментарии 1742

Технологія дозволить рекламодавцям досягти аудиторію, що раніше блокувала доступ до реклами. Система регулярно оновлює способи ідентифікації та унеможливлює їх подолання.

 «Цей продукт робить чесними відносини між нами, глядачем та рекламодавцем. Ми інвестуємо у створення та виробництво контенту, надаємо можливість дивитися його безкоштовно і відшкодовуємо витрати за рахунок реклами. Це дозволяє нам реінвестувати кошти у підвищення якості та асортименту нашого контенту», – Микола Фаєнгольд директор дивізіону PayTV & Digital StarLight Media.

Команда спеціалістів Adtelligent більше 4 років ексклюзивно розробляє та тестує інноваційні технології у партнерстві зі StarLight Media для подальшого їх впровадження медіагрупою на ринку онлайн реклами.

«Новий продукт вкотре підтверджує лідерство PayTV & Digital з інновацій на ринку інтернет-реклами України. Ми впевнені, що він буде цікавим для рекламодавця, адже ця технологія – це унікальні контакти, які важко отримати в українському сегменті інтернету», - Світлана Могилевська, CIO дивізіону PayTV & Digital StarLight Media.

Співпраця компаній вже налічує десятки інноваційних рішень для медіаринку, які були впроваджені в Україні та мають попит на західних ринках.

«Нам приємно, що в Україні є великий бізнес, зацікавлений у нових технологіях. Ми разом не вперше беремося за складні завдання та показуємо наше лідерство у сфері інновацій, які згодом мають успіх в Європі та США», - Юрій Горохов, CTO Adtelligent Inc.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie