StarLightMedia запускає дві інформаційні кампанії задля протидії поширенню COVID-19

Серії інформаційних роликів, присвячені правилам безпеки та особистому досвіду боротьби з COVID-19, об’єднані хештегом #будьтевідповідальні, вийшли в ефір всіх телеканалів медіагрупи. Інформаційні компанії реалізуються у партнерстві StarLightMedia, Червоного Хреста за підтримки Данського Червоного Хреста, Міністерства закордонних справ Данії та UNICEF.

Комментарии 2612

StarLightMedia продовжує системну роботу над убезпеченням життя та здоров’я українців під час пандемії. Цього разу, медіагрупа разом з партнерами запустила дві інформаційні кампанії, щоб нагадати глядачам про правила безпеки та мотивувати їх піклуватись про себе та оточуючих. Особлива актуальність цих кампаній зумовлена зростанням кількості хворих та прийдешніми святами, обмеженнями, до яких ми маємо бути особливо уважні у цей період.

Перша серія роликів присвячена необхідності носіння масок. Ведучі та зірки ще раз нагадають українцям, що це один з ключових методів протидії зараженню.

Героями другої серії інформаційних роликів стали відомі українці, що вже перехворіли на COVID. В рамках кампанії вони діляться власним досвідом боротьби з захворюванням, розповідають про правила безпеки, яким слідують зараз, щоби не захворіти знову та закликають українців берегти себе.

Олександр Богуцький, президент StarLightMedia, керівник дивізіону суспільно важливих програм: “Ми завжди починаємо з себе. Саме тому StarLightMedia взяли на себе найбільше зобов’язань по промоції соціально важливих правил задля захисту здоров’я українців. Канали нашої медіагрупи надають  найбільшу частку соціальної реклами в країні. Це частина нашого життя і відповідальності. Але дуже важливо, щоби всі розуміли - така відповідальність є спільною. Немає однієї людини здатної зупинити пандемію - кожен відповідає за всіх”.

Генеральний директор Національного комітету Червоного Хреста України Максим Доценко зазначив: «Червоний Хрест України – один із перших, хто розпочав освітню діяльність про зниження ризиків інфікування коронавірусом. І ми будемо продовжувати піклуватися про безпеку населення формуючи нові актуальні матеріали, аби люди пам’ятали про головне: використання масок у громадських місцях та дотримання соціальної дистанції – запорука спільної перемоги над пандемією. Наразі, спільними зусиллями з StarLightMеdia запускаємо серію роликів, аби  інформація була доступна кожному».

Героями інформаційних кампаній стали: Оксана Гутцайт, Григорій Решетник, Олександр Педан, Юлія Зорій, Тетяна Висоцька, Микита Добринін. Окрім зірок StarLightMedia до проекту долучились Олег Михайлюта (Фагот) та Олексій Завгородній (Позитив).

Сприяння здоров’ю та благополуччю - одна з обраних цілей сталого розвитку StarLightMedia. Нагадаємо, на початку пандемії медіагруппа вже реалізовувала дві маштабні інформаційні кампанії - #залишайсявдома та #залишайсясвідомим, що допомагали українцям розібратися з правилами безпеки під пас першого локдауну та після пом’якшення його правил.

 video
 video
 video
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода