Соціальне шоу, покликане допомогти людям, самооцінка та психіка яких під загрозою через пережиті травми, аварії, опіки, невдалі операції, що залишили шрами не лише на тілі, а й в душі. В рамках проекту, ведуча Валерія Крук та топові тату-майстри країни допоможуть їм подолати жахи минулого та перетворити шрами на справжні прикраси.
Проект «Людина зі шрамом» розроблено і знято Heroes Group та Isobar Ukraine. Спонсор проекту Бепантен Плюс.
StarLightMedia вже не вперше надає діджитал-майданчик для показу соціально важливого контенту. Так до цього у YouTube Нового каналу вже виходив фільм «Не ховай очей. Наші в США: фільм про українських ЛГТБ-емігрантів» та соціальні ролики «Борітеся – поборете».
Окрім того група планує активно розвивати власне виробництво спеціалізовано контенту для діджитал. Так вже зараз, на тому ж YouTube Нового каналу ексклюзивно виходить шоу «Предметка» з ведучим Сергієм Никитюком, яке переглядають сотні користувачів щотижня.
«Наша група переконана в необхідності створення спеціального ексклюзивного контенту для діджитал-середовища. Активний розвиток цього напрямку – одне з завдань нашого дивізіону Digital & Pay TV. Тож попереду у нас багато роботи над ідеями, експериментів та нових проектів», - Юлія Трибушна, керівниця дивізіону Digital & Pay TV StarLightMedia.
«Ми дуже раді співпраці зі StarLightMedia, Isobar Ukraine та Бепантен Плюс в проекті “Людина зі шрамом” і можливості реалізувати свою ідею передусім для аудиторії великого та потужного діджитального бродкастера. Робота над шоу показала актуальність обраного напряму, а шанс змінити на краще життя учасників і ставлення героїв до самих себе - ось найкраще натхнення для авторів», - Наталія Гордієнко, співачка, співзасновник та генеральний продюсер студії Heroes Group, автор формату “Людина зі шрамом” та саундтреку проекта.