StarLightMedia запустив гостросоціальне діджитал-шоу «Людина зі шрамом»

1 серпня на YouTube Нового каналу стартував гостросоціальний проект «Людина зі шрамом».

Комментарии 456

Соціальне шоу, покликане допомогти людям, самооцінка та психіка яких під загрозою через пережиті травми, аварії, опіки, невдалі операції, що залишили шрами не лише на тілі, а й в душі. В рамках проекту,  ведуча  Валерія Крук та топові тату-майстри країни допоможуть їм подолати жахи минулого та перетворити шрами на справжні прикраси.

Проект «Людина зі шрамом» розроблено і знято Heroes Group та Isobar Ukraine. Спонсор проекту Бепантен Плюс.

StarLightMedia вже не вперше надає діджитал-майданчик для показу соціально важливого контенту. Так до цього у YouTube Нового каналу вже виходив фільм «Не ховай очей. Наші в США: фільм про українських ЛГТБ-емігрантів» та соціальні ролики «Борітеся – поборете».

Окрім того група планує активно розвивати власне виробництво спеціалізовано контенту для діджитал. Так вже зараз, на тому ж YouTube Нового каналу ексклюзивно виходить шоу «Предметка» з ведучим Сергієм Никитюком, яке переглядають сотні користувачів щотижня.

«Наша група переконана в необхідності створення спеціального ексклюзивного контенту для діджитал-середовища. Активний розвиток цього напрямку – одне з завдань нашого дивізіону Digital & Pay TV. Тож попереду у нас багато роботи над ідеями, експериментів та нових проектів», - Юлія Трибушна, керівниця дивізіону Digital & Pay TV StarLightMedia.

«Ми дуже раді співпраці зі StarLightMedia, Isobar Ukraine та Бепантен Плюс в проекті “Людина зі шрамом” і можливості реалізувати свою ідею передусім для аудиторії великого та потужного діджитального бродкастера. Робота над шоу показала актуальність обраного напряму, а шанс змінити на краще життя учасників і ставлення героїв до самих себе - ось найкраще натхнення для авторів», - Наталія Гордієнко, співачка, співзасновник та генеральний продюсер студії Heroes Group, автор формату “Людина зі шрамом” та саундтреку проекта.

«Так як ми працюємо з молодою просунутою аудиторією, для нас важливо не стояти на місці. Якщо ефір заганяє контент до деяких рамки, то діджитал дозволяє нам їх розширити. Поряд з розважальними шоу, ми з командою намагаємося підтримувати і створювати проекти з соціальної складової. Свого часу, разом з маркетинг директором Нового каналу і моїм керівником Ольгою Балабан ми вирішили, що хочемо бути майданчиком, який перший відкриває і показує таланти молодих режисерів, акторів, операторів. Саме так у нас з'явився на YouTube фільм українського режисера Юри Двіжона «Не ховай очей-2». Так, десь це ризик, десь великий експеримент. Але для нас це можливість в легкій формі доносити важливі речі. Ми запустили цикл інтерв'ю експерта «Топ-модель по-українськи» Сергія Никитюка з топовими випускниками різних сезонів модельного реаліті «Предметка». Їх подивилося вже понад мільйон глядачів. Зараз у нас в розробці ще ряд діджітальних проектів, один з який - дейтинг-шоу», - Керівник відділу інтернет проектів Нового каналу Оксана Касаткіна.
 video
За матеріалами прес-реліза
Обсудить с другими читателями:
Погода