У новому ролику від компанії Cadbury Dairy Milk представники старшого покоління діляться з нами неочікуваними історіями зі свого життя та надихають глядачів зробити те саме. Ніколи не запитуйте у людей похилого віку про погоду, або чим вони сьогодні вечеряли – краще запитайте про їхні пригоди.
В рамках наступного етапу неймовірно успішної колаборації з організацією «Age UK» під назвою «Пожертвуйте свої слова», нова кампанія продовжує розділяти віру Cadbury в те, що кожен просто переповнений чуйністю та щедрістю, а тому слід діяти відповідно. Минулого року, у зв’язку з шокуючими даними, що 225 000 людей похилого віку часто можуть ні з ким не розмовляти протягом цілого тижня, тисячі людей зголосилися з користю витратити свій дорогоцінний час для розмови з представником старшого покоління. Цього разу, новий ролик кампанії показує, що відбувається, якщо людям не шкода свого часу, щоб просто на хвильку зупинитися і послухати.
Cadbury хоче висвітлити такі радісні моменти, які відбуваються з нами кожного дня, незалежно від віку чи соціального статусу. Цього року світ зіткнувся з разючими змінами, проте вони продовжили підтримувати свого партнера «Age UK», щоб посприяти розвитку благодійності для людей похилого віку, які найбільше цього потребують саме у час пандемії COVID-19.
Цей новий етап кампанії під назвою «Першоджерела» закликає аудиторію приділити трохи свого часу, щоб поспілкуватися і послухати історії старших людей про їхнє життя, а можливо навіть і дізнатися про них щось новеньке. Пандемія до цього часу залишається періодом великого занепокоєння і страху для більшості людей, особливо для мільйонів людей похилого віку, яким як ніколи раніше стало складно витримувати самотність та соціальну ізоляцію.
Враховуючи усю невпевненість у завтрашньому дні, яка нині панує, спілкування та дружба ще ніколи не були настільки важливими для старших людей. 80-секундний ролик націлений на те, щоб спонукати глядачів пожертвувати свої слова і змістовно поспілкуватися з людьми похилого віку, не лише для того щоб допомогти їм впоратися з можливою самотністю, але й щоб дізнатися більше про їхнє життя та почути неймовірні історії, якими вони можуть поділитися.
Ролик буде транслюватися на каналах Sky Cinema, соціальних та цифрових каналах разом із серією 15- і 6-секундних кадрів, які складають частину комплексної цифрової і соціальної кампанії. Медіа-планування і закупку здійснюють агенції Carat і PR під керівництвом компанії Golin.
Переклад матеріалу підготовлено бюро перекладів та локалізації Workogram