Стартап Zodier запустив перший у світі сервіс знайомств у Instagram та планує відкриття офісу в Україні

Стартап Zodier, який за допомогою розумних алгоритмів чат-бота дозволяє знайомитись у месенджерах, сьогодні запустив пілотний проект у Instagram.

Коментарі 2410

За словами засновника та CEO сервісу Матвія Грамовича, це перший кейс у світі, коли dating-сервіс інтегрується безпосередньо в цю соціальну мережу.

Сервіс після авторизації користувача допомагає знаходити найбільш відповідну людину для дружби або стосунків у різних месенджерах (telegram, viber, facebook тощо).

«Користувачі після знайомства в тому ж Tinder все одно йдуть шукати один одного в соціальні мережі, а потім починають спілкуватися за допомогою зручних для них засобів зв'язку. Наше рішення дозволяє не витрачати час на переходи з одного додатка до іншого і знайомитися в звичних месенджерах. Наразі це працює і в Instagram, де ми перші серед dating-сервісів отримали дозвіл на запуск нашого рішення», — зазначає Матвій Грамович.

Влітку минулого року соціальна мережа Instagram дозволила запускати чат-ботів у особистих повідомленнях та вести автоматизовані діалоги з користувачами. Через тиждень після старту у Zodier був готовий продукт, але процес отримання дозволу на запуск сервісу знайомств у Instagram зайняв пів року. Зараз користувач може перейти в дірект Instagram-акаунта стартапу та створити свій профіль, після чого у нього з'являється можливість знайти собі потрібну пару.

За минулий рік кількість користувачів Zodier зросла в 100 разів та досягла 2,5 мільйона людей по всьому світу. Основна аудиторія програми — покоління Z, 25 років і молодше. Сьогодні сервісом користується понад 60 тисячами українців. 80% аудиторії воліють для знайомств месенджер Telegram.

Команда стартапу прийшла до цієї бізнес-моделі після півота та кількох ребрендингів. Проєкт стартував у 2019 році з чат-бота у Телеграм, де вдалося швидко залучити першу велику аудиторію. Спочатку програма шукала збігу між людьми за астрологічними даними (астрологічний дейтинг), але перегляд стратегії дозволив масштабувати бізнес та інтегрувати рішення в популярні месенджери. У сервісу лише кілька конкурентів у всьому світі. Стартап пропонує безкоштовну та платну підписки.

За час існування проєкту Zodier залучив близько $800 000. Серед інвесторів український бізнес-янгол, фундатори компаній SpurIT, ActiveCloud, Teslasuit.

Наразі стартап планує відкриття офісу в Україні. Також у команди є представництва у Великій Британії та Білорусі. У грудні минулого року компанія закрила брідж-раунд, а зараз відкрила новий раунд інвестицій для виходу на ринок США та Західної Європи.

За матеріалами пресрелізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода