Stay home. Be digital. Коронавірус та коронація діджитала

Якщо ще два тижні тому крива діджитал-реклами змагалася з медіа і ТБ кривими, то сьогодні ніхто не може дорікнути нас в тому, що ми сидимо в гаджетах цілими днями.

Комментарии 3877

Всесвітній карантин розставив пріоритети на свої місця, і інтернет-реклама зайняла своє почесне перше місце. І допоки ми миємо руки та обробляємо смартфони санітайзером, на екранах крутяться нові види антибактеріального мила, яке можна купити онлайн. А разом з ним і маску, їжу, набір продуктів, косметику, рідину для зняття гель-лаку, парфум, одяг, взуття, курси, конференції, уроки і навіть вечірки. Наступний крок - подорожі онлайн. У діджитала велике майбутнє.

Ні для кого не секрет, що світ змінюється. Змінюється прямо зараз. А разом з ним комунікація та інсайти людей, що становлять кор соціального коду, для якого ми створюємо рекламу. Нам, як ніколи, потрібно встигати трансформуватися і вловлювати нові переконання, що народжуються в головах і серцях людей, які сидять вдома.

Вже зараз всі кинулися в розробки антикризових діджитал-рішень, але це тільки перша хвиля, спровокована панікою і страхом. За нею прийде розуміння нового рівня комунікації, в якій ми всі будемо жити.

Ніколи ще світ не був таким діджіталізованим, як зараз, і якщо ви досі не діджитал, то ми йдемо до вас:

1. Найважливіше в сучасних умовах - це не втратити контакт з людьми. Тобто, не тільки проявлятися самим, а давати можливість проявлятися іншим. Людям правда це дуже потрібно. Тож, привіт, інтерактивність! До речі, зараз можна отримати відмінні результати опитувань.

2. Повірте, онлайн можна продавати все. Принаймні, іншого вибору у нас немає. Іноді навіть найнеможливіші рішення стають можливими і вельми успішними. Інстаграм, e-commerce, окремий лендінг - вам на допомогу.

3. Психіка людей стала більш тонкою і чутливою, а значить впливати на неї стало легше, але віддача може бути непередбачуваною. Саме тому настав час втілювати в життя тренд, про який всі давно говорять, - щирість, природність і чесність. Бути чесними в діджіталі - це супер новий рівень, якого досягти досить складно. Але зараз - той самий момент. Не пропустіть його. В центрі уваги залишаться тільки ті, хто зняв маски.

4. Саме зараз народжуються нові тренди. Наприклад, підтримувати один одного в умовах вимушеної соціопатії. Це той ще челендж, до якого далеко ще не всі пристосувалися. Тут важливо не провалитися в одну з крайнощів: позицію жертви або синдром Декстера. Наша мета - допомогти людям навчитися жити і приймати життя навколо по-новому. Чим ми можемо замінити реальні рукостискання, поцілунки та смолтоки в діджиталі? PornHub і Вебінари - це ненадовго. Час розповідати тривалі історії, що житимуть довго і допомагатимуть людям знаходити нові орієнтири. Геть one hype project stand! Привіт, long term communication world!

5. Кожен діджитальник мріє знати, де сидить його користувач. Ми ще щільніше розбіглися своїми соціальними мережами і розділилися на тих, хто створює, і тих, хто споживає. І якщо до цього моменту ми поступово прощалися зі всілякими інфлюенсерами та блогерами, то коронавірус вивів їх з тіні на новий виток затребуваності. Проте правила трохи зміняться з урахуванням всього вищесказаного. Шановні блогери, ви все ще на коні і від вас залежить велика частина морально-емоційного фону інтернет простору. Будьте чуйними.

Це не все. Це тільки початок. Welcome to Digital!

Авторка: Анна С’єдіна, креативна директорка комунікаційного діджитал-агентства New Strategies Group.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie