«“Україна має талант” ― легендарний проєкт світового рівня. Шоу №1, повернення якого чекає вся країна. Уже через кілька днів він знову буде нас дивувати, захоплювати, об'єднувати в гордості за неймовірні таланти і мрії українців. Ми побачимо інноваційні технології та суперсучасну графіку в номерах учасників. Тому і в рекламі на зовнішніх носіях ми поставили собі завдання використати такий самий вау-ефект», ― коментує директорка з маркетингу телеканалу СТБ Тетяна Свєтлова.
«Ми постаралися максимально використати технічні можливості кутового екрану ТРЦ “Gulliver” і той факт, що найкраще тривимірний ефект працює з точки, яка навпроти нього через дорогу. За допомогою технології camera mapping створили кутову 3D-кімнату, яка зображує сцену “Україна має талант”. У задній частині сцени-кімнати розмістили лого, у центрі ― суддів шоу, освітлених софітами. У момент, коли наше журі повертається обличчям до глядачів, запрошуючи їх до прем'єри, весь 3D-простір обсипає метафаном», ― розповів креативний директор дизайн-бюро StarLightMedia Олександр Антонов.
Відеографіка з 3D-ефектом була розроблена творчою командою СТБ.
Директорка з маркетингу ― Тетяна Свєтлова.
Промодиректорка ― Лідія Паньків.
Креативний директор ― Олександр Антонов.
Арт-дирекшн ― Андрій Асламов.
Технічна розробка проєкту, 3D дизайн, моушн дизайн ― Євген Терещук, Андрій Асламов
Прем'єра шоу «Україна має талант» відбудеться вже цієї суботи, 23 жовтня, о 19:00 в ефірі телеканалу СТБ.
За матеріалами прес-релізу