Стильна легенда моделей 911 Targa представлена у 8-ому поколінні

Влітку Porsche завершує презентацію свого легендарного тріо. Після виходу 911 Coupé та Cabriolet, третій варіант кузова нового покоління 911 дебютує з повнопривідними моделями 911 Targa 4 та 911 Targa 4S.

Комментарии 700

Targa відрізняється інноваційною та повністю автоматичною системою даху. Як і легендарна модель Targa 1965 року, вона оснащена широкою дугою безпеки, рухомою секцією даху над передніми сидіннями та панорамним заднім вікном. Дах відкривається та закривається всього за 19 секунд.

Нова модель працює від шестициліндрового трилітрового опозитного двигуна з подвійними турбокомпресорами: 911 Targa 4 тепер забезпечує 283 кВт (385 к.с.), а в поєднанні з додатковим пакетом Sport Chrono — прискорюється від 0 до 100 км/год лише за 4,2 секунди — на 1/10 швидше, ніж раніше. Двигун 911 Targa 4S потужністю у 331 кВт (450 к.с.) прискорюється до 100 км/год лише за 3,6 секунди за тих же умов — на 4/10 швидше за попередника. Максимальна швидкість 911 Targa 4 становить 289 км/год, а 4S — 304 км/год.

Обидва спорткари оснащені восьмиступеневою трансмісією з подвійним зчепленням та інтелектуальним повнопривідним Porsche Traction Management (PTM) у базовій версії, аби водій отримав максимальне задоволення від керування. Також 911 Targa 4S можна замовити зі щойно розробленою семиступеневою механічною коробкою передач у пакеті Sport Chrono. В обох моделях 911 інтегрували нову технологію для розширення спектра функцій, і вперше доступний Porsche InnoDrive із адаптивним круїз-контролем. Завдяки вдосконаленій функції Smartlift, кліренс можна запрограмувати, щоб він збільшувався при щоденному використанні. Список опцій доповнюється багатьма пропозиціями від Porsche Tequipment, також — новими можливостями персоналізації від Porsche Exclusive Manufaktur. Porsche додатково розширить поєднання елементів традиційного стилю, популярного у всі часи дизайну та найсучасніших технологій у спеціальній версії Targa 911, яка дебютує в середині травня цього року.

Ефективний опозитний двигун з подвійним турбонаддувом

Як і моделі 911 Carrera, обидва варіанти 911 Targa стали ще потужнішими. Це забезпечується 3-літровими 6-циліндровими опозитними двигунами із турбонаддувом. Результатом стає продуктивність та щоденна зручність використання. Двигун 911 Targa 4 видає 283 кВт (385 к.с.) за 6 500 об/хв, що на 11 кВт (15 к.с.) більше, ніж у попередника. Максимальний крутний момент 450 Нм забезпечується у широкому діапазоні частоти обертів від 1 950 до 5 000 об/хв. Маючи 331 кВт (450 к.с.), 911 Targa 4S забезпечує більшу потужність на 22 кВт (30 к.с.), ніж попередник, і генерує максимальний крутний момент у 530 Нм (до 30 Нм) між 2 300 і 5 000 об/хв.

Покращений повний привід для продуктивної тяги

Підвищена продуктивність нових повнопривідних моделей забезпечується вдосконаленою системою приводу переднього моста. Муфта зчеплення і диференціальний блок з водяним охолодженням мають посилені диски зчеплення для більшої надійності та безпеки. Збільшений крутний момент у зчепленні покращує точність регулювання та функціональність додаткового приводу передньої осі. В цілому, вдосконалений привід переднього мосту з Porsche Traction Management сприяє ще кращій тязі у різних дорожніх умовах.

Вдосконалене шасі для більшого комфорту та безпеки

Електронно керована система змінного демпфірування PASM (Porsche Active Suspension Management) є частиною стандартного обладнання для нових моделей 911 Targa. Вона автоматично адаптує демпфіруючі характеристики для комфортного керування у будь-якій ситуації, і має дві регульовані вручну карти —  Normal та Sport. Система Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) вмикає електронне блокування заднього диференціала з повністю змінним розподілом крутного моменту, і додається як стандартне обладнання для Targa 4S і опціональне для Targa 4. Як і решта версій восьмого покоління Porsche 911, моделі Targa стандартно оснащені додатковим режимом Wet для руху на мокрих відрізках шляху. Датчики, встановлені в корпусах переднього колеса, виявляють воду на дорожньому покритті, і подають сигнал із рекомендацією ввімкнути режим Wet. Так авто адаптується до умов, щоб гарантувати максимальне зчеплення.

Динаміка водіння для 911 Targa 4 — це також шини 235/40 ZR на 19-дюймових легкосплавних колесах передньої осі та шини 295/35 ZR на 20-дюймових колесах задньої осі. Стандартно модель 4S оснащена шинами 245/35 ZR на 20-дюймових передніх дисках та шинами 305/30 ZR на 21-дюймових задніх. На Targa 4 гальмування здійснюється на обох осях 330-мм гальмівними дисками з чорним 4-поршневим моноблоковим супортом. Гальмівний супорт Targa 4S червоного кольору має 6 поршнів на передній осі та 4 на задній, і диски розміром 350 мм спереду та ззаду. Керамічні композиційні гальма Porsche (Ceramic Composite Brake) можна замовити опціонально.

Екстравагантний дизайн Targa у сучасній інтерпретації

Зовнішній вигляд Targa 911 характеризується дизайнерськими елементами його модельного покоління 992. Порівняно з попередниками, кузов відрізняється більш вираженим корпусом коліс спереду, а капот між світлодіодними фарами має характерне поглиблення, нагадуючи дизайн перших поколінь 911. Ззаду переважають ширший спойлер, що витягується, і бездоганно інтегрована панель приладів. За винятком переднього і заднього багажних відділень, ззовні весь автомобіль виготовлено з алюмінію. 

Інтер'єр перегукується з моделями 911 Carrera, натхненний моделями 911 з 1970-х років – він характеризується чіткими і прямими лініями передньої панелі та її інструментами. Поряд із центральним тахометром – відмітною особливістю Porsche – два тонкі безрамні дисплеї відображають інформацію для водія. Компактний комутаційний блок з 5 кнопками для прямого доступу до функцій авто розташований під 10,9-дюймовим центральним екраном Porsche Communication Management. Серед його стандартних функцій: інтернет-навігація та Connect Plus.

Модель для нового класу спорткарів з 1965 року

У 1965 році 911 Targa 2.0 стала новатором абсолютно нового класу автомобілів. Спочатку презентована як «кабріолет підвищеної безпеки зі стабілізатором підвіски», незабаром Targa зі своїм зйомним дахом зарекомендувала себе як незалежна концепція і пізніше стала іконою стилю. Porsche і сьогодні продовжує поєднувати два світи в 911 Targa: водіння з відкритим верхом у кабріолеті та повсякденний комфорт і безпека купе.

Нові моделі 911 Targa з’являться на ринку у третьому кварталі 2020 року. Доступність моделей на українському ринку у 2020 році необхідно уточнювати у офіційних дилерів Porsche.

911 Targa 4: комбіноване споживання палива 9.8 л/100 км; викиди CO2 223 г/км

911 Targa 4S: комбіноване споживання палива 10.3 - 9.9 л/100км; викиди CO2 235 - 227 г/км

Значення споживання палива і викидів CO2 розраховані відповідно до нової процедури WLTP. Отримані з цього значення NEDC варто продовжити уточнювати. Вони не можуть бути співставлені зі значеннями, розрахованими на основі попередньої процедури NEDC.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода