Stop Motion: нове рішення Eldorado для відеоконтенту

Eldorado знайшли рішення, яке дозволяє ефективно доносити інформацію про свої товари до кінцевого споживача.

Комментарии 2145

Реклама стала невід'ємною частиною життя будь-якої сучасної людини. Відкриваючи браузер, переглядаючи ролики на youtube, гортаючи стрічку в соціальних мережах або просто дивлячись телевізор, неможливо не побачити рекламу. Більша її частина проходить повз нас, і лише деякі рекламні творіння можуть захоплювати, запам'ятовуватися новизною або унікальним стилем. Тому бізнесу просто необхідно виходити за рамки звичайних рекламних відеороликів.

Eldorado знайшли рішення, яке дозволяє ефективно доносити інформацію про свої товари до кінцевого споживача. Це техніка Stop Motion, яка прийшла з мультиплікації. Для однієї секунди відео в цьому стилі потрібно створити 24 окремих кадри, в кожному з яких аніматор фізично змінює положення предметів. Всі рухи в такому відео є унікальними й забезпечуються спеціально розробленими 7-ми осьовим motion екраном. Після монтажу створюється відчуття, що в кадрі справжні, хоч і не живі, актори.

Аби зняти 15-ти секундний ролик “Кохай технічно” в цій дивовижній техніці, компанії знадобилося 10 знімальних днів. А ще 2 дні пішло на попередню установку світла, анімаційні тести й тести руху операторського крану. Наприклад, щоб створити світловий малюнок і додати глибину й об’єм кадрам, оператор-постановник витратив загалом 44 години на установку світла. Всього у зйомках було задіяно 25 одиниць побутової техніки.

 video

Але мало просто використовувати техніку Stop Motion і чекати WOW-ефекту. Команда студії використала власні креативні рішення під час зйомок. Наприклад, кожен емодзі був виготовлений вручну, а їх боковинки пофарбовані - не повірите - лаком для нігтів. Завдяки такій знахідці під час прольоту бік емодзі ловив гарний глянцевий відблиск, як на тостері.

Ще одне нестандартне рішення - це хулахуп, який раніше можна було знайти у всіх бабусь під ліжком. Саме його ми використовували для створення руху пральної машинки в кадрі.

Звичайно, зняти такий ролик своїми силами - практично неможливо. Тому Eldorado звернулися до професіоналів студії Happy Hippie Lab, яка вже понад дев'ять років створює проєкти в техніці Stop Motion анімації. Команда студії працювала не тільки над рекламним відеоконтентом, а й створила три мультфільми айдентики фестивалю вільної музики й мистецтва Brave Factory 2019.

Техніка Stop Motion стає все більш популярною у всьому світі. Наприклад, американський гігант Netflix інвестував в три повнометражних проєкти, які створюються в цій техніці. А лідер мультиплікаційного ринку - студія Laika - вже має у своєму активі 5 лялькових фільмів, які отримали численні міжнародні нагороди, в тому числі номінації на премію Оскар.

Але не тільки кіно-і мультиплікаційна індустрія працює в цій техніці. Свої рекламні кампанії із застосуванням stop motion створюють Apple, Bulgari, Ikea, Toyota, Lacoste, Samsung, Moleskine, Sony, McDonald's, Pepsi, Amazon Prime, Versace та багато інших.

Безперечно, створення анімаційних роликів Stop Motion - процес клопіткий і трудомісткий. Але результат перевершує всі очікування - неживі предмети оживають і створюють власну історію, тим самим утримуючи увагу споживача до кінця. Мозок людини дуже добре відрізняє намальовану картинку і реальні об'єкти, справжні тіні, освітлення і гру відблисків. Саме в цьому полягає магія Stop Motion. І щоб використовувати її у своїх рекламних кампаніях, не потрібно замовляти чарівника "у блакитному вертольоті". Досить зібрати круту креативну команду, найкращу студію і дати їй картбланш. Працює. Перевірено Eldorado.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie