Історії киян від штучного інтелекту — нова кампанія «Літа на ВДНГ» від Dontstop Agency

Війна поставила сферу івентів та розваг на «стоп». Утім, через майже пів року після повномасштабного вторгнення культурні заходи обережно починають відновлюватися — щоб підтримувати економіку, емоційний стан людей, а також додатково допомагати захисникам: зборами, акціями та різними формами волонтерства.

Коментарі 1456

ВДНГ та Dontstop Agency створили нову кампанію до літнього сезону. В умовах відсутності інфоприводів та активності партнерів, Експоцентр з агенцією звернулися по допомогу до особливого фахівця. Як створювався цей кейс розповідає співзасновниця та директорка Dontstop Agency Анна Маханькова.

«Літо на ВДНГ» — сезонний проєкт Національного комплексу «Експоцентр України», з яким ми працюємо вже шостий рік поспіль. До нього входять постійні розваги, що пропонує Експоцентр, а також сезонні локації, фестивалі, бари та кав’ярні. У мирний час на початку сезону ми зазвичай збирали журналістів у престур, влаштовували екскурсії територією для лідерів думок та телеведучих, розповідали про окремі нові локації у міських медіа, запускали медіарекламу та таргетинг в Instagram й Facebook.

Проте, через війну, ВДНГ був змушений скоротити видатки на маркетинг, адже протягом кількох місяців Експоцентр не здійснював свою діяльність, перетворившись на волонтерський гуманітарний штаб. Через нестачу партнерських проєктів та інфоприводів ми вирішили, що центром та «головним актором» нової кампанії має стати сам ВДНГ.

Задача полягала в тому, щоб привернути увагу до самого Експоцентру та його локацій. Так з’явилася ідея створити «Галерею нереальних історій» — розповіді про гостей ВДНГ з постерами, які перетворили на справжню виставку мистецтва. На нашу думку, performance-маркетинг та контентні історії — той напрямок, що найкраще знаходить відгук у аудиторії зараз та створює особливий контакт із брендом.

«Нереальними» ці історії стали завдяки особливому візуальному супроводу. Разом з Євгеном Санніковим, керівником Департаменту досліджень та інновацій FILM.UA Group, до створення постерів ми залучили штучний інтелект, який згенерував картини за мотивами історій. Кожна з цих картин присвячена конкретній локації ВДНГ. Саму галерею ми розмістили на одному з головних місць комплексу — центральній алеї.

Загалом до експозиції увійшло понад 20 робіт. У постерах відтворено стилі важливих художників минулого — Мане, Матісса, Ренуара, Руссо, Малевича. Усі зображення згенеровані алгоритмами нейронних мереж і не піддавалися змінам, доповненням, корекції кольору або ретуші.

Описи були створені нашою командою — кожний пропонував власні історії та формулювання, які ми компонували та приходили до остаточних варіантів. Tone of Voice нової кампанії — оптимізм, віра в найкраще та натхнення. Це те, що допомагає кожному зараз проходити через темні часи. Це те, заради чого ми боремося та перемагаємо. 

sostav.ua

Обговорити з іншими читачами:
Погода