Історія родинності, сучасності та добра у передноворічному мультфільмі SAMSUNG

SAMSUNG Ukraine і Moonhauzen Animation Studio створили передноворічний мультфільм

Комментарии 2471

Анімаційні традиції

На початку нульових міжнародні компанії стали біля витоків світлої традиції: радувати аудиторію анімаційним брендованим контентом напередодні новорічних свят.

Це допомагає пов’язати бренд з теплими емоціями, які вже поруч із різдвяними ярмарками, святковими столами та яскравими ялинками. Нескладний елемент, що дозволяє нагадати про бренд, подарувавши людям приємні моменти. Таким чином, підвищити впізнаваність і завоювати лояльність своїх клієнтів.

У локальних витоків

SAMSUNG Ukraine и Moonhauzen Animation Studio створили перший український анімаційний короткометражний мультфільм з нативною присутністю бренда і органічним впровадженням важливих функцій ТВ і смартфона з 8к камерою. Елементів, які бренду необхідно підкреслити в цьому сезоні.

Спільними плідними зусиллями компаній була створена історія родинності, сучасності та добра, яка доводить, що чудеса трапляються. Варто тільки забажати.

 video

Процес створення

Головний офіс SAMSUNG вкладає багато зусиль в розвиток ринків країн, на яких вони представлені. І в цьому році черга анімаційного контенту вперше досягла України.

SAMSUNG прийшов із запитом на локальний анімаційний мультфільм. Бренду був потрібен розважально-пізнавальний контент з фантастичними нотками. Компанія дала повний креативний карт-бланш на розробку концепту. Єдиною умовою була наявність українських сучасних елементів, якими стали наші локації: Київ, чорноморські пейзажі та Карпатські гори.

Арт-департамент MOONHAUZEN розробив презентацію з ідеями сюжету. У підсумку, для реалізації був відібраний варіант, в який ми заклали думку, що часом варто допомогти знайти сили слідувати за мрією, а техніка SAMSUNG може стати гарним супутником у цій справі.

“Для Moonhauzen цей проєкт став справжнім викликом, тому що виробництво такої історії можна порівняти зі створенням короткометражного кіно. Переважно віддалена координація команди біля 40 профільних талановитих спеціалістів стала неймовірною реальністю, а системність процесів забезпечена менеджментом студії дозволили реалізувати цей надзвичайний проєкт у чітко визначені терміни“, – Барчишак Дмитро, художній керівник проєкту та засновник Moonhauzen.

Всі процеси були спродюсовані Moonhauzen Animation Studio без стороннього втручання рекламних агентств.

Анімаційна студія впоралися у надзвичайно короткий термін - усього 4 місяці,  для середньостатистичного  європейського продакшну реалізація подібного проєкту зайняла би мінімум півроку.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода