Така оманлива і вірусна історія тепер набула форми реклами, яка розповідає про пригоди так званого шахрая KFC і яка блискавично поширюється мережею.
Ролик, заснований на реальних подіях, розповідає про людину, яка потрапляє в шкуру фальшивого інспектора з якості, щоб безкоштовно харчуватися в ресторанах KFC.
Створена південноафриканським агентством Ogilvy, реклама влучно названа «Все на смак», запозичує елементи з фільмів таких режисерів, як брати Коен, але наповнює безпомилковим південноафриканським колоритом.
Ролик, заснований на реальних подіях, розповідає про людину, яка потрапляє в шкуру фальшивого інспектора з якості, щоб безкоштовно харчуватися в ресторанах KFC.
Створена південноафриканським агентством Ogilvy, реклама влучно названа «Все на смак», запозичує елементи з фільмів таких режисерів, як брати Коен, але наповнює безпомилковим південноафриканським колоритом.
video