Страшніше подарунків не буває

Напередодні самого містичного свята року, сервіс корпоративних подарунків PrimeBrand вирішив голосно заявити про те, які подарунки дарувати НЕ ПОТРІБНО.

Комментарии 958

«Страшніше не буває!» - головний меседж нової серії геллоуін-постерів.

У багатьох компаніях заведено дарувати тематичні подарунки. Однак при виборі частіше керуються правилом "всі дарують і ми даруємо", забувши про те, що це хороший і важливий інструмент комунікації. Не розуміючи мети подарунка і вибираючи невигадливі, стандартні презенти можна лише одномоментно викликати посмішку одержувача. Термін "життя" таких подарунків не довгий, як і контакт з брендом.

Серією геллоуін-постерів компанія хоче привернути увагу маркетологів і відповідальних за корпоративні подарунки.

"Починаючи нову співпрацю, ми завжди запитуємо у клієнтів — які подарунки ви вже дарували? У більшості випадків отримуємо однакові відповіді: алкоголь, цукерки, сертифікати або гроші в конверті. Інколи, звичайно, це хороший варіант презенту на швидку руку, але всі ці речі не вирішують необхідних завдань. Важливо пам'ятати, що корпоративні подарунки це реклама бренду на предметах. Від того, як довго користуються цими предметами залежить термін роботи вашої реклами." — коментує Ольга Шурупова, СЕО PrimeBrand.

Компанія закликає ніколи не дарувати подарунки для галочки.

Адже за допомогою презенту можна:

Підвищити впізнаваність бренду.

Чим більше точок контакту з брендом, тим вище впізнаваність — це очевидно. Сувеніри повинні бути об'єднані єдиним фірмовим стилем компанії та підтримувати її візуальний образ.

Транслювати цінності та ідеї.

Подарунок може доносити ідею бренду через слоган. Найчастіше він нанесений на пакування або сам предмет. Але іноді, ключову ідею можуть відображати й властивості самого предмета.

Ознайомити потенційних клієнтів з новим продуктом.

Кращий спосіб продати, це дати спробувати перед тим, як запропонувати купити.

Запустити "вірус"

Окрема категорія продуктів призначена для лайків і репостів. Вони як правило є частиною будь-якої акції, об'єднані загальним хештегом і служать інструментом просування в соц. мережах.

Додати позитивного зв'язку. Трохи більше, ніж просили.

Пам'ятайте ось ці льодяники, які вам приносять з чеком в ресторані? Це і є додаткова емоція до основної покупки, яка формує позитивний зв'язок з компанією.

Висловити подяку або повернути клієнта.

Кращий варіант вибачитися за вчинену помилку або подякувати партнерів і співробітників.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода