17 березня 2020 року під час вебінару “Стратегії для перемоги на Cannes Lions 2020 або How to Win a Lion” Нік Лобо на реальних кейсах ознайомить аудиторію з основними стратегіями подачі робіт, їх оформленні та вкаже на помилки, які допускаються учасниками під час подачі заявок. Окрім кейсів та живого спілкування з Ніком, розглянемо найкорисніші поради від членів журі та самих учасників за попередні роки фестивалю.
Піднімуться найактуальніші питання, які виникають в українських компаній:
- Чому важливо брати участь в Cannes Lions?
- Що дає перемога кожному учаснику та команді, і як перемога змінює агенцію та ринок?
- Як переконати клієнта?
Також проаналізуємо всі зміни Cannes Lions 2020 та як враховувати ці нововведення на всіх етапах подачі роботи.
Ми разом пройдемо весь процес суддівства та виокремимо, що насправді є важливим, а що ні. Кожен етап, кожен крок, кожен аргумент буде підкріплено реальними кейсами та порадами від організаторів фестивалю, членів журі та переможців.
Вебінар розраховано насамперед на менеджмент компаній “С-level”: операційних директорів (CEO), креативних директорів (CCO), senior copywriters, art-директорів, фінансових директорів (CFO & FD). Також буде цікаво власникам продакшн-компаній, продюсерам і фрілансерам.
Чому виникла ідея організувати вебінар?
Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, Голова правління Асоціації Креативних Індустрій (CIAU):
“За всю історію участі українських креаторів у конкурсі Cannes Lions, Україна відзначена 2 Каннськими Левами. Ми знаємо ще декілька прикладів успішних міжнародних колаборацій із українськими компаніями, з якими переможці розділяють свої досягнення.
Також нам відомо, що лише за останні три роки від України подано більше 100 креативних робіт на фестиваль. Ми не сумніваємося у потенціалі українських агенцій, тож припустили, що в українських компаній є брак інформації щодо подачі робіт, питання щодо вибору правильної категорії тощо. Тож, організовуючи цей захід, ми хочемо надати чіткі відповіді на важливі питання. А також проілюструвати аргументи “за” участь у фестивалі, яких інколи не вистачає для переконання клієнтів агенції. Радимо учасникам підготувати свій чеклист питань. Після прослуховування вебінару у вас буде можливість для додаткових уточнень у керівника Awards Team”.
Вебінар із керівником департаменту Awards Cannes Lions Ніком Лобо відбудеться 17 березня 2020 року о 19:00.
Тривалість включення: 40 хвилин.
Мова заходу – англійська.
Участь у вебінарі – безкоштовна за попередньої реєстрації.
Увага: кількість учасників вебінару обмежена! Лише 80 осіб зможуть долучитися до трансляції.
Зареєструватися для перегляду вебінару: https://podio.com/webforms/24237791/1763092
Реєстрація відкрита до 23:00 16 березня 2020 року.
За матеріалами прес-релізу