Стратегія та рекламна кампанія для Моржо від banda agency

banda розробили нову бренд-стратегію та рекламну кампанію для морозива Моржо. Виробнику справжнього пломбіру потрібно було виділитися в точках продажу та стати єдиним вибором для покупця, коли хочеться простого морозива.

Комментарии 1134

Справжній пломбір – це певна кількість жирів та ще цілий чек-ліст норм ДСТУ. Але цього майже ніхто не знає. Більшість не відрізняє пломбір від простого білого морозива.

З'ясувалося, що майже всі ділять морозиво на просте і якесь з наворотами. Також стало зрозуміло, що у людей рідко бувають улюблені бренди морозива, і майже завжди вони приймають рішення в точці продажу біля холодильника. Так сформувалось просте завдання для нашої рекламної кампанії:

«Коли в магазині люди обирають просте морозиво, вони мають пригадати Моржо»

"Стратегію вибудували навколо доволі сміливої ідеї для категорії: більшість реклами співає та кричить про морозиво зі смаковими “приколами”, а Моржо, навпаки, буде асоціюватися з простим." Максим Борітко, Creative Director Banda Agency

Так головним героєм відео стала пачка Моржо: весь ролик як довгий пекшот, але пекшот з драматургією, діалогами і позицією бренда.

Слоган кампанії придумали з шести літер, п’ять з яких – назва бренду.

Banda

Creative Director — Максим Борітко
Art Director — Максим Бондаренко
Junior Copywriter — Ігор Телеш
Intern Copywriter — Таня Каштанова
Designer — Олексій Приліпка
Team Leader — Марина Кунєц
Project manager — Олена Самбур

Моржо

Owner — Ушмаев Дмитро
CEO — Тищенко Андрій
Brand Manager — Полонський Євген

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода