4 квітня студії Warner Bros. виповниться 100 років. До цієї події нью-йоркське дизайн-бюро Chermayeff & Geismar & Haviv розробило святкову айдентику - так, ювілейний логотип прикрасили відомі персонажі кінохолдингу, а брендинг супроводжував слоган Celebrating every story.
Як зазначили дизайнери, цифри доповнила звична версія логотипу із золотою абревіатурою на синьому тлі — компанія відмовилася від зображення витягнутого щита, розробленого в 2019 році як емблема студії.
Як зазначили дизайнери, цифри доповнила звична версія логотипу із золотою абревіатурою на синьому тлі — компанія відмовилася від зображення витягнутого щита, розробленого в 2019 році як емблема студії.
Всесвіт Warner Bros. включає героїв мультфільмів Looney Tunes, супергероїв DC Comics, франшизу «Матриця», казкові світи «Гаррі Поттера» і «Дюни». За допомогою тематичної айдентики студія планує вшановувати кожну бренд-історію протягом 2023 року.
Наприклад, в анімованій версії з логотипом стикається хитрий койот, а ювілейні цифри поринули у матричний код та похмуру атмосферу Готем-Сіті.
Наприклад, в анімованій версії з логотипом стикається хитрий койот, а ювілейні цифри поринули у матричний код та похмуру атмосферу Готем-Сіті.
Також студія запустила святкову рекламну кампанію. У своєму відеоманіфесті креатори показали знамениті локації студії (водонапірну вежу зі щитом WB та знімальні павільйони), на яких вивели світлову проекцію масштабних проектів холдингу.
video
Крім того, до свого ювілею студія випустить фірмовий мерч — наприклад, ювілейний логотип з'явиться на продукції в кінотеатрах, сумках-шоперах, парасольках та худорлявості.