Студенти розробили бота для допомоги вчителям перейти на дистанційне навчання

Запровадження дистанційного навчання – це новий виклик для освітніх закладів. Вчителі мають опановувати нові цифрові інструменти для того, щоб продовжувати навчання під час карантину, проводити уроки онлайн, перевіряти домашні завдання та підтримувати учнів у цей складний час. Студенти програми Microsoft Student Partner створили бота, що допомагає користувачам знайти відповіді на різноманітні базові питання пов'язані з Microsoft Teams для переходу на дистанційне навчання.

Комментарии 839

Бот реалізований за допомогою Azure Cognitive Services, набору служб пов'язаних зі Штучним Інтелектом, а саме QnA Maker – це API-сервіс від Майкрософт, що працює на основі публічної хмари Azure, який дозволяє працювати з існуючими даними в формі питань і відповідей. Він працює та доступний в Telegram, Teams та Web-версії.

До розробки бота долучилися 5 студентів: Дар'я Шмєльова, НУ "Києво-Могилянська Академія", Єлизавета Пудім, КПІ ім. І. Сікорського, Сергій Онищенко та Іван Михайленко з ХНЕУ ім. С. Кузнеця, Олександр Жолоб,  НУ "Львівська Політехніка".

Ідея розробки бота виникла після участі у вебінарі, присвяченому дистанційному навчанню, який відвідало більше 800 вчителів. Під час ного, освітяни активно задавали спеціалістам практичні запитання про те, як налагодити навчання онлайн та з чого розпочати роботу з Microsoft Teams, як школам отримати безкоштовно Office 365 та усі необхідні ресурси для впевненого переходу на дистанційне навчання. Після завершення вебінару студенти проаналізували усі запитання та зібрали найтиповіші з них. Для того, щоб усім освітянам було легше знаходити відповіді розробники вирішили створити бота, який надаватиме усі відповіді. Перелік запитань українською мовою можна переглянути тут.

Сергія Онищенко розповів, як створювали бота та принципи дії: «На початку ми сформували певну базу знань, яка стала основою для бота. Кожне надіслане питання робить бота розумнішим, крім цього система робить їхній аналіз та виявляє альтернативні питання (такі, що є схожими до основного). Ця функція називається «Активне навчання», корисна та заощаджує час. Також було реалізовано корисну функцію, яка допомагає отримувати питання, на які бот немає відповіді. Далі ці питання оброблюються нашою командою та, за потреби, додаються до основної бази»

Команда розробників планує надалі оновлювати список запитань щодо дистанційної навчання та роботи в Microsoft Teams, щоб бот міг дати відповідь на усі запитання, які цікавлять освітян, з метою допомогти їм ефективно перевести учбовий процес в онлайн.

Олександр Жолоб додав: «Teams є частиною пакету Office365. Microsoft Teams – це не просто інструмент для відеозв’язку. Це функціональна платформа, де можна створити віртуальний клас, проводити онлайн-уроки до 250 учасників, створювати розклад занять, з можливістю обмінюватися навчальними матеріалами, домашніми завдання на одній закритій структурованій та безпечній платформі. Співпраця спільноти студентів-партнерів Майкрософт реалізується через Teams, адже наше комьюніті нараховує близько 2000 учасників по всьому світу. Ми сподіваємося що наша розробка допоможе вчителям продовжувати працювати, а учням навчатись за нових умов, використовуючи можливості технологій».

За материіалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода