Саме ком’юніті робить UNIT.City настільки особливим, самобутнім проєктом, тож цю особливість команда інноваційного парку і використала у своїй новій рекламній кампанії.
В якості бренд-амбасадорів були запрошені компанії-резиденти парку. За сценарієм 11 окремих героїв оголошують маніфести своєї бізнес діяльності, а інноваційний парк виконує роль місця, яке створює умови для їх втілення в життя.
Головна мета кампанії — підвищити впізнаваність бренду UNIT.City, як центра інновацій і точки входу в Україну для інвесторів, партнерів і нових технологій з будь-якої точки світу.
«Інноваційний парк UNIT.City — налічує 110 компаній-резидентів, понад 3000 робочих місць, більше 900 студентів та 420 івентів на рік. Це про ідеї та їх втілення в життя. Екосистема, де можна зростати, виходити на нові рівні і досягати будь-яких цілей. І ніхто не зможе розповісти про нашу суть краще, ніж резиденти, які з нами щодня. Працюють, створюють нові зв’язки, партнерства і проривні продукти», — коментує СМО UNIT.City Артем Бойко.
За реалізацію проєкту взялась команда креативної агенції Mate.
Вони сформували загальну структуру, концепт та post-production.
«Головним викликом було поєднати в собі 11 окремих історій абсолютно різних компаній-резидентів парку та розказати про їх діяльність простими словами, але з нестандартним екзекьюшеном. Вважаю, що це нам вдалося», – зазначає арт-директор креативної агенції Mate Олексій Тертишник.
Участь у зйомках взяли наступні резиденти UNIT.City: BBDO Ukraine, Delfast, Bolt, Innovation DTEK, FabLab Fabricator, Forbes, TripmyDream, PEDAN BURO, Robota.ua, Robotec і Sensorama Lab.
Команда UNIT.City
Chief Marketing Officer: Артем Бойко
Head of Public Relations: Денис Шиманський
Команда Mate:
Art Director: Олексій Тертишник
Client Service Director: Наталія Івашина
Команда Vertigo agency & production:
Director: Максим Бичок
Producer: Анна Сташенко
DOP: Таня Дудник
За матеріалами прес-релізу.