У серії коротких відео, Crello розкриває 5 іронічних сценаріїв з повсякденного життя, у якому є речі, які простіше, швидше та дешевше зробити самостійно. Щоб загасити свічки, не потрібен рятувальник, прокинутися можна без співу оперної співачки та заварити чай без допомоги шеф-кухаря. Так само просто і створювати контент. Складні професійні навички — не обов'язкова умова для того, аби втілювати дизайн-проекти. Усього за кілька кроків можна створити власний візуальний контент, під конкретний запит та стиль.
"Більшість з нас надали б перевагу не залежити у своїй роботі від швидкості та доступності ресурсів інших людей. Створення маркетинг-матеріалів не виключення, особливо коли все потрібно "на учора", а ваш дизайнер зайнятий. Цією кампанією ми хочемо підкреслити, що для створення контенту, яким можна привернути увагу своїх клієнтів та який виглядає професійно, не обов'язково залучати дизайнерів, бо є інструмент, який дає можливість зробити це легко і швидко кожній людині", — Аліна Волчек, маркетинг-директор Crello.
"Ми зрозуміли, що Crello вирішує проблеми одразу двох аудиторій: клієнтів, що витрачають час і гроші на рішення невеликих дизайн-задач, і дизайнерів, які вимушені цілими днями виконувати дрібні завдання із сотнями правок, замість того, щоб робити цікаву їм роботу. «Є речі, які легше, швидше і дешевше зробити самому. Наприклад, дизайн у Crello» — наша головна ідея для цієї кампанії", — Андріан Ситар, копірайтер Fedoriv.
Всесвітня кампанія стартує 19-го жовтня у соціальних мережах. У серпні Crello відсвяткував 3 роки, і мета нової бренд-кампанії — збільшити впізнаваність бренду та посилити залученість у використання продукту.
Над створенням кампанії працювали:
Команда Crello
Команда Fedoriv:
Анна Лебєдєва — бренд-лідерка
Катерина Білоусова — проектна менеджерка
Андріан Ситар — копірайтер
Нікіта Плужко — арт-директор
Відео-команда Lightfield:
Евген Красуля — режисер
Максим Малиновський — оператор
Сергій Корнієнко — другий режисер
Станіслав Маспанов — executive producer
Тетяна Руденко, Олена Шкамбарна — лінейні продюсери
Cinnamon — постпродакшн
Bakerstreet — студія звукозапису
За матеріалами прес-релізу