Створювати контент просто: Crello запускає глобальну бренд-кампанію

Crello, онлайн-редактор графіки для створення статичних та анімованих дизайнів, разом з маркетинговим агентством Fedoriv створили бренд-кампанію “Design it your way».

Комментарии 786

У серії коротких відео, Crello розкриває 5 іронічних сценаріїв з повсякденного життя, у якому є речі, які простіше, швидше та дешевше зробити самостійно. Щоб загасити свічки, не потрібен рятувальник, прокинутися можна без співу оперної співачки та заварити чай без допомоги шеф-кухаря. Так само просто і створювати контент. Складні професійні навички — не обов'язкова умова для того, аби втілювати дизайн-проекти. Усього за кілька кроків можна створити власний візуальний контент, під конкретний запит та стиль.

"Більшість з нас надали б перевагу не залежити у своїй роботі від швидкості та доступності ресурсів інших людей. Створення маркетинг-матеріалів не виключення, особливо коли все потрібно "на учора", а ваш дизайнер зайнятий. Цією кампанією ми хочемо підкреслити, що для створення контенту, яким можна привернути увагу своїх клієнтів та який виглядає професійно, не обов'язково залучати дизайнерів, бо є інструмент, який дає можливість зробити це легко і швидко кожній людині", Аліна Волчек, маркетинг-директор Crello.

"Ми зрозуміли, що Crello вирішує проблеми одразу двох аудиторій: клієнтів, що витрачають час і гроші на рішення невеликих дизайн-задач, і дизайнерів, які вимушені цілими днями виконувати дрібні завдання із сотнями правок, замість того, щоб робити цікаву їм роботу. «Є речі, які легше, швидше і дешевше зробити самому. Наприклад, дизайн у Crello» наша головна ідея для цієї кампанії", Андріан Ситар, копірайтер Fedoriv.

Всесвітня кампанія стартує 19-го жовтня у соціальних мережах. У серпні Crello відсвяткував 3 роки, і мета нової бренд-кампанії — збільшити впізнаваність бренду та посилити залученість у використання продукту.

 video
 video
 video
 video
 video

Над створенням кампанії працювали:

Команда Crello

Команда Fedoriv:

Анна Лебєдєва — бренд-лідерка

Катерина Білоусова — проектна менеджерка

Андріан Ситар — копірайтер

Нікіта Плужко — арт-директор

Відео-команда Lightfield:

Евген Красуля — режисер
Максим Малиновський — оператор
Сергій Корнієнко — другий режисер
Станіслав Маспанов — executive producer
Тетяна Руденко, Олена Шкамбарна — лінейні продюсери
Cinnamon — постпродакшн
Bakerstreet — студія звукозапису

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Effie
Погода