Ідеї креативних директорів агенції, які були створені з особистої ініціативи та за покликом творчості, були обрані для фіксації героїчних та іноді трагічних подій. Ці проєкти збагатили сучасну українську культуру новими образами та стали основою для резонансних культурно-соціальних ініціатив.
Одним з таких проєктів є пам'ятна банкнота «Пам’ятаємо! Не пробачимо», яка випущена Національним Банком України до роковин повномасштабного вторгнення. Основним зображенням лицьового боку купюри є постаті трьох українських військових, які встановлюють Державний Прапор України. Ця фотографія була зроблена креативним директором та співзасновником TABASCO Олександром Смірновим у 2016 році під час зйомок соціального ролика «Балада про піхоту», одного із найкращих військових рекрутингових відео світу по версії «Business Insider».
Інший проєкт був реалізований за участі асоційованого креативного директора Артема Гусєва, який з початку повномасштабного вторгнення в рамках свого персонального проєкту в інстаграм (@gusev_art), закарбовує в дизайні події, які відгукуються українцям.
Вражений героїчною обороною Соледару, Артем створив ілюстрацію за мотивами упаковки солі підприємства АРТЕМСІЛЬ. Згодом ідея цього постеру надихнула команду платформи United24 на реалізацію проєкту «Міць. Українська кам'яна».
Сучасна українська культура почала активно розвиватись після Революції Гідності, витісняючи «шароварщину» – культуру на основі псевдонародних елементів. Їй притаманна інноваційність, висока креативність та відкритість до нових тенденцій. Сучасне прочитання справжніх українських традицій та образів.
Олександр Смірнов, пряма мова:
«Честь, коли результати твоєї творчості стають частиною повсякденного життя нашої країни».
Артем Гусєв, пряма мова:
«Радий допомагати Україні ідеями, які відгукуються людям та дають наснагу для подальшої боротьби».
За матеріалами пресрелізу