Super Bowl LV 2021: декілька фактів про рекламу

У неділю ввечері на CBS мільйони глядачів дивились Super Bowl LV. Цього року досвід Super Bowl багато в чому відрізнявся через COVID-19, але традиція перегляду рекламних роликів залишилася незмінною.

Комментарии 1253

Пандемія змінила повідомлення, які бренди хочуть передати клієнтам. Але Super Bowl залишився найбільшою спортивною та рекламною подією року.

Деякі факти по рекламу на Super Bowl 2021 розповідає CNN.

Скільки?

Реклама Super Bowl не дешева навіть цього року, незважаючи на економічні труднощі. CBS взяв 5.5 мільйонів доларів за 30-секундну рекламу. Це трохи менше, ніж минулого року, але вперше рекламодавцям довелося платити додатково 300 000 доларів, щоб бути в онлайн стрімі події.

CBS розпродала все до середини січня. Це помітно нижчі, ніж минулорічні темпи, коли все було розпродано на День Подяки ще у листопаді 2019.

Хто вийшов з гри?

Перш за все Budweiser та його Clydesdales. Пивна компанія заявила, що інвестує мільйони доларів, витрачені на рекламу, на підтримку «критичної обізнаності про вакцину Covid-19» за допомогою пожертв та майбутніх рекламних кампаній.

Це не означає, що її материнська компанія Anheuser-Busch (BUD) не витрачає великі гроші на гру. Вперше була показана реклама самої компанії. Ролик створено відомим режисером Девідом Фінчером. Реклама покликана «нагадати нам про те, яку роль може відігравати пиво в житті людей». Деякі сестринські бренди Budweiser, включаючи Bud Light та Michelob Ultra, також розмістили рекламу в загальному обсязі чотири хвилини.

 video

Цього року на лавці запасних також є два великі автовиробники, Kia та Hyundai. Kia заявила, що після десятиліття запуску реклами на Super Bowl вона цього року відміняє участь, щоб «розширити свої благодійні ініціативи на підтримку молоді Америки». Hyundai, яка рекламувалась протягом гри кілька років, відмінила свої звичні плани з різних причин.

Минулого року Planters привернули увагу до вбивства Mr. Peanut (пана Арахісу). Цього року компанія використає 5 мільйонів доларів, виділених на рекламу Super Bowl, на людей, які робили благодійні акції під час пандемії. Avocados from Mexico також відмовились після шести років поспіль.

Coca-Cola, яка зазнає фінансових труднощів, теж не розмістила свою рекламу. Pepsi не рекламує газовану соду, а натомість зосереджується на своєму спонсорованому шоу з The Weeknd у головній ролі.

Хто взяв участь?

У грі залишаться кілька гучних рекламодавців, включаючи Amazon, Cheetos та Doritos.

 video
Є також кілька новачків, зокрема компанії, які виросли під час пандемії.

Chipotle випустив ролик, орієнтований на свої зусилля щодо сталого розвитку, включаючи «зменшення викидів вуглецю, економію води та підтримку місцевих виробників».
 video

DoorDash залучив для своєї реклами великі імена, включаючи репера Дейвида Діггза та «Sesame Street», прихильників Big Bird, Cookie Monster та Grover. Хвилинний ролик показує різноманітність продуктів, які користувачі можуть доставити.

 video

Інші знаменитості, які знялися в рекламі для новачків, включаючи Емі Шумер для майонезу Hellman's, 

 video

Джон Траволта та його дочка для Scotts Miracle-Gro та Доллі Партон у роліку виробника веб-сайтів Squarespace.

 video

Комедіанти Дена Карві та Майк Майерс з фільму «Світ Уейна» об'єдналися для Uber Eats.

 video

Robinhood, додаток для торгівлі акціями, який спричинив своєрідну революцію на Уолл-стріт, також придбав рекламу. Конкурент  E-Trade також повернулася після кількох років перерви.

 video
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода