Суперсили від Київстар: гумор та епічність у новій рекламній кампанії

Креативники з SHOTS презентували промо інноваційної лінійки тарифів від Київстар.

Коментарі 1266

Відтепер кожен абонент Київстар зможе самостійно обирати власні Суперсили додаткові надможливості свого тарифу: додаткові гігабайти, хвилини на розмови, Домашній Інтернет, Київстар ТБ або інші послуги. І все це без додаткової оплати.

Ролик у епічно-комічній формі транслює момент вибору Суперсили:

 KYIVSTAR // SUPER POWER

«Ми впевнені, що момент вибору Суперсили раз на чотири тижні стане справжньою подією для всіх абонентів. “Що ж обрати цього разу? Яку надможливість я хочу мати протягом місяця?”, — як визначитися з-поміж безлічі класних варіантів? Гадаємо, що то будуть справжні епічні баталії!», —  жартує креативний директор SHOTS Стас Качановський.

У Київстар додають: Суперсили справжня новація для українського телекому, рівня якої не було вже давно.

Head of Marcom Київстар Юрій Чорненький зазначає: “Ми завжди йдемо назустріч клієнтам, випереджаючи очікування та першими відкриваючи нові можливості. Відтепер наші абоненти можуть стати справжніми суперменами або ж супервуменами, адже в кожного є своя Суперсила, яку ще й за бажанням є можливість змінювати. Це супер must have, яку ви маєте спробувати. Далі краще!».

​За матеріалами прес-релізу

Обговорити з іншими читачами:
Погода