Один із наймолодших та найуспішніших ді-джеїв та продюсерів, Мартін Гаррікс, є суперзіркою, який приєднався до аудіо-бренду JBL як один із амбасадорів світу. Мартін стане ідеальним обличчям майбутніх продуктових кампаній та живих виступів на заходах JBL.
Мартін буде тісно співпрацювати з JBL в презентаціях продуктів, заходах та кампаніях. JBL роками є супутником Гаррікса, і він завжди носить із собою навушники JBL, щоб мати доступ до музики в дорозі. Спільне захоплення, створення веселих і щасливих моментів за допомогою музики.
«Якийсь час JBL був моїм аудіо-брендом, тому я дуже радий, що тепер можу назвати себе амбасадором світового бренду". Мартін Гаррікс сказав: "Я завжди оточений музикою, тому творча співпраця з ними - це можливість, від якої я не міг би відмовитись».
«Ми бачили, як ентузіазм, хвилювання та життєва енергія Мартіна викликають у величезних стадіонів людей найвищі емоції задоволення. У JBL ми створюємо продукти надаючи емоції та найкращий звук, який поєднує людей у всьому світі», - сказав Ральф Сантана, директор з маркетингу в HARMAN. «Ми раді, що Мартін є амбасадором. Він приносить енергію, яка об’єднає та надихне наших шанувальників JBL по всьому світу, і ми не можемо дочекатись початку нашої співпраці».
Мартін буде тісно співпрацювати з JBL в презентаціях продуктів, заходах та кампаніях. JBL роками є супутником Гаррікса, і він завжди носить із собою навушники JBL, щоб мати доступ до музики в дорозі. Спільне захоплення, створення веселих і щасливих моментів за допомогою музики.
«Якийсь час JBL був моїм аудіо-брендом, тому я дуже радий, що тепер можу назвати себе амбасадором світового бренду". Мартін Гаррікс сказав: "Я завжди оточений музикою, тому творча співпраця з ними - це можливість, від якої я не міг би відмовитись».
«Ми бачили, як ентузіазм, хвилювання та життєва енергія Мартіна викликають у величезних стадіонів людей найвищі емоції задоволення. У JBL ми створюємо продукти надаючи емоції та найкращий звук, який поєднує людей у всьому світі», - сказав Ральф Сантана, директор з маркетингу в HARMAN. «Ми раді, що Мартін є амбасадором. Він приносить енергію, яка об’єднає та надихне наших шанувальників JBL по всьому світу, і ми не можемо дочекатись початку нашої співпраці».
Мартін Гаррікс, будучи хедлайнером найбільших фестивалів, покорюючи нові території, співпрацюючи з найбільшими зірками, та є засновником власного звукозаписуючого бренда.
Мартін Гаррікс приєднується до вражаючої команди амбасадорів JBL, включаючи футбольних зірок Вірджиліяван Дейка та Лукаса Ернандеса і музичну зірку Бебе Редша, з якою Гаррікс створив неймовірний хіт 2016 року «In the Name Of Love». Його партнерство з JBL має бути неймовірним.
За матеріалами прес-релізу