Suzuki: Не для ідіотів

Враховуючи останні тенденції в галузі автомобільної реклами, бренд Suzuki запустив нову кампанію, у якій чітко визначив свою аудиторію – розумні люди.

Комментарии 2178

Останній ролик, який випустила компанія Deloitte Digital на платформі "For Fun’s Sake", підкреслює високий інтелект водіїв Suzuki. В рекламі, що супроводжується благородним саундтреком, зображуються водії автомобіля Suzuki, які посміхаються і їздять за кермом з гордовитими написами «1 місце у чемпіонаті з розуму» або «Чемпіон світу з мислення». А ці транспортні засоби врешті є «найкращими автомобілями в країні».

А що можна сказати про тих, хто навіть не погляне на Suzuki? Що ж, це справжнісінькі «дурні». Таким чином, автомобіль Suzuki підійде лише людям з гострим розумом, на відміну від Volkswagen Tiguan, який створений для тих, кому взагалі не слід сідати за кермо, як нещодавно з’ясувалось.

«Водії Suzuki – одні з найрозумніших на дорозі, принаймні тому, що вирішили обрати саме цей автомобіль. Ми хотіли б віддячити їм за таке рішення, і окрім хорошої вартості, перетворити кожну поїздку на парад геніальності», зазначив Майкл Пачота, генеральний менеджер компанії Suzuki.

«У цей період року більшість автомобільних брендів запроваджують систему знижок, проте ціни на Suzuki залишаються вигідними завжди. Тому якщо у пошуку машини ви не звертаєте уваги на Suzuki, вас можна назвати дурнем. А інтелектуальна еліта – водії Suzuki – будуть лише зверхньо на вас поглядати», – вважає Метт Лоусон, креативний директор компанії Deloitte Digital.

Вперше кампанію можна буде побачити на телебаченні, після чого вона пошириться на радіо, в соціальних мережах, точках продажу та онлайн.

Переклад новини підготувало бюро перекладів та локалізації Workogram.

 Suzuki Sashbelts
sostav.ua
Обсудить с другими читателями:
Погода