Свіжий кейс GoodNew.House від Brain Tank

GoodNew.House є брендом нової моделі бізнесу, де маркетплейс є “лише” інтелектуальним помічником покупця, який ще й оптимізує часові та матеріальні витрати.

Комментарии 771

Поки на ринку нерухомості затишшя…

Ні, не так.

Поки на ринку нерухомості голяк, та такий голяк, що аж від слова #взагалі_нічого_не_продається, агенція Brain Tank, по завданню одного величезного девелопера, який побажав залишитися невідомим, створила private label для ринку брокериджа — бренд маркетплейсу житлової нерухомості столиці GoodNew.House.

Це не класіфайд, не рекламний ресурс, де забудовники платять за місце під сонцем розміщення свого об’єкту вище списком, ніж конкуренти.

GoodNew.House — це DTC-продукт (direct to consumer), який збирає та порівнює за багатьма параметрами всі київські новобудови з можливістю здійснення покупки за завжди актуальними умовами.

— У чому фишка?

За 15 років роботи із сегментом нерухомості Brain Tank створив понад півсотні об’єктів, тому знається на тому, що потрібно покупцеві, щоб той був максимально задоволений.

Тому GoodNew.House є брендом нової моделі бізнесу, де маркетплейс є “лише” інтелектуальним помічником покупця, який ще й оптимізує часові та матеріальні витрати.

Та поки на ринку затишшя, не будемо повторюватись, трафік на GoodNew.House стабільно високий.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода
Effie