Свіжість у стилі Bosch

Агентство Serviceplan Ukraine розробило кампанію для холодильника Bosch VitaFresh Plus

Комментарии 1469

Що дарує більше прохолоди в літню спеку: холодильник чи море? Обравши холодильник Bosch з технологією VitaFresh Plus цього літа, ви маєте шанс отримати і те, й інше. Агентство Serviceplan Ukraine розробило кампанію для холодильника Bosch VitaFresh Plus із розіграшем поїздки на Майорку.

Холодильники Bosch VitaFresh Plus можуть зберігати свіжість продуктів у два рази довше порівняно зі звичайними холодильниками. У спеціальних контейнерах створені особливі умови для найефективнішого зберігання різних продуктів. Щоб донести переваги технології, ми створили кампанію, яка закликає жити у стилі VitaFresh. Це означає бути активним, дбати про своє здоров’я, якість харчування й обирати техніку, яка дозволить взяти максимум користі від найсвіжіших продуктів. Свіжі овочі та фрукти на зовнішній рекламі постають одним з атрибутів здорового способу життя.

Крім того, щоб додатково заохотити споживачів обирати холодильники Bosch VitaFresh Plus, було запущено акцію з розіграшем путівки на двох на Майорку. Про акцію можна дізнатися в багатьох точках продажу побутової техніки завдяки яскравому та помітному дизайну промоматеріалів. 

TOV “BSH POBUTOVA TECHNIKA”

Marketing Director — Яна Янова

Brand Communication Manager — Коріна Тришин

Serviceplan Ukraine

Creative Director — Ігор Клименко

Art Director — Олег Приступа

Junior Art Director — Катерина Бломгрен

Designer — Олена Ольховик

Account Director — Ганна Мигулько

Account Manager — Катерина Якименко

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода