«Свята пройдуть, а ванна кімната залишиться» – рекламна кампанія для АГРОМАТ

Креативне агентство mirrolab створило рекламну кампанію акційних пропозицій до новорічних свят.

Комментарии 1131
В новій рекламній кампанії потрібно було повідомити людей, що в магазині діятимуть знижки до 50% в період новорічних свят. 

Всі з нетерпінням очікують новорічних свят: запах мандаринів, кілограми олів'є, бризки шампанського. Але коли вони закінчуються, то стає трошечки сумно. Вже і зиму ти не так сильно любиш.
В процесі пошуку ідеї агентство зрозуміло, що от воно. 

Треба показати людям, що є речі, які можуть тішити їх більше 2-х тижнів. Тому й кажуть — свята пройдуть, а ванна кімната залишиться.
 Agromat_Case_Billboard_Animation
За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода