Свято наближається, або Як підготуватися до Нового року онлайн

Digital-кейс Інституту когнітивного моделювання “Карантинний Новий рік”

Комментарии 1944

Цього року Інститут когнітивного моделювання вперше запустив власну новорічну digital-кампанію. Так як цей рік став для багатьох роком онлайну, і ще невідомо, скільки так буде тривати, ми вирішили на цій темі зіграти та зробити “онлайн” ключовим у нашій кампанії. Іншими словами — ми перевели всю новорічну метушню в інтернет-середовище.

Ідея та задачі

Головною ціллю нашої кампанії було наростити аудиторію та збільшити її обізнаність про Інститут через креативні активності в соціальних мережах. Тобто, нашим “Карантинним Новим роком” ми хотіли потрапити в зону уваги ЦА та викликати інтерес, аби вона і надалі залишилася з нами.

Ідея новорічної комунікації базувалася на двох принципах: перше — це показати те, що через пандемію всі основні улюблені активності можна перенести в онлайн, і це буде не гірше, друге — це комунікація через fun, показати аудиторії, що ми не боїмося бути смішними, незважаючи на складну назву (lol). Усі наші новорічні активності було об’єднано під спільною назвою “Карантинний Новий рік”.

Реалізація

Перше, що ми зробили, — це обдумали, які складнощі виникають в передноворічний час:

  • вибір подарунків;
  • компанія та місце святкування;
  • розваги на час новорічних свят.

Далі, зважаючи на ці проблеми, розробили для кожного пункту вказівки, які б допомогли користувачам, але в онлайн-форматі. Розпочнемо з подарунків. Питання “Що подарувати?” актуальне і завжди викликає труднощі, а цього року — шукати подарунок ще й не дуже безпечно, бо треба ходити по магазинах та наражати себе на небезпеку. Тому ми склали список digital-подарунків на будь-який вік та смак. Це і річна підписка на Netflix, Glovo Prime, онлайн-тренування та різні уроки.

Наступним пунктом нашого діджитального свята стали online-листівки. Побажання були нетипові, які “надавлювали” на болючі теми, і які можна було охарактеризувати фразою “О, знакомо, жиза”. У листівках розкривалися теми неможливості  подорожувати, вічний ремонт у сусідів, запитання від родини про одруження. У такий спосіб ми попали в ціль, і охоплення наших публікацій виросло на 2,5%, а кількість зберігань збільшилася вдвічі, порівнюючи з іншими публікаціями.

Значну частину кампанії становили публікації-рекомендації, які ви можете знайти у Facebook та Instagram за хештегом #Святкуй_з_ІКМ. Щороку бренди, блогери пишуть пости-підбірки про свої улюблені фільми, місця, страви, традиції і т.п. Ми зробили також серію підбірок, але трансформували її. Замість фільмів взяли українські розважальні YouTube-канали, замість “Куди піти” склали топ новорічних місць, на які можна глянути через вебкамери, а офлайн-розваги рекомендували перевести в ігри через Zoom. Публікація з посиланнями на віртуальні подорожі.

Команда — найбільша цінність Інституту. Тому вона обов’язково мала стати частиною “Карантинного Нового року”. Як ми залучили колег? Для Facebook Інституту ми записали новорічні відео співробітників із побажаннями на наступний рік, які було названо “Новорічний Zoom call”. Ролики стали не лише атмосферним доповненням до інших активностей, а й допомогли познайомити аудиторію з учасниками команди і показати, хто ж стоїть за проєктами Інституту.

Фінальним акордом нашої новорічної кампанії стала Instagram-маска “Party_hard”, яка повністю є втіленням ідеї нашого “Карантинного Нового року” — онлайн i fun-комунікація.

Цією маскою ми хотіли поділитися з користувачами новорічним настроєм та дати можливість святкувати Новий рік традиційно у великому родинному колі, навіть, якщо в реальному житті — це неможливо.

За перший  день роботи маски ми отримали приблизно 10 000 охоплень та 236 поширень, без рекламного промо. Що цікаво, крім використань нашої маски в Україні та сусідніх країнах, нею користувалися в Іспанії та навіть в Китаї.

Хоча зараз маска-фільтр як інструмент майже не впливає на збільшення кількості аудиторії, але це крута іміджева історія, яка показує, на що здатен бренд та наскільки нетипово він може комунікувати.

Висновки

Для Інституту когнітивного моделювання це була перша масштабна digital-кампанія в соціальних мережах такого типу, і впевнено можу сказати, що вона вдалася. За час кампанії ми збільшили аудиторію в Instagram на 15% та у Facebook — на 20%, а публікації в межах кампанії “Карантинний Новий рік” отримали вдвічі більше охоплення.

Авторка: Інна Гасяк, керівник напряму Цифрові технології Інституту когнітивного моделювання.

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода