SWEET.TV поставив собі завдання — привернути увагу якомога більшої кількості українців до підтримки українського кіно. Ще одна важлива місія — познайомити людей з проєктом «Hollywood українською». В ньому онлайн-кінотеатр власним коштом створює ексклюзивний україномовний дубляж та озвучку культових голлівудських фільмів, що раніше були позбавлені такої можливості.
Тож для реалізації цього завдання SWEET.TV об’єднав 30 найпопулярніших українських блогерів і 15 000 000 їхніх підписників.
«Ми дуже щасливі, що так багато відомих блогерів захотіли разом з нами підтримати український кінематограф. Зробити його сильнішим і допомогти знімати нове, якісне, а головне — наше, національне кіно. Виявилося, що проблема актуальна та цікава не тільки нам, але й багатьом відомим людям і лідерам думок», — зазначив директор онлайн-кінотеатру Олександр Резунов.
Саме підтримка українського кіно рухала вперед і мотивувала блогерів брати участь у проєкті, адже з кожного платного підключення до SWEET.TV — 10 гривень перераховується до Фонду розвитку українського кіно і телебачення (ФРУКТ), який створила компанія.
За механікою битви 30 українських блогерів розділилися на 5 команд, кожну з яких очолив капітан. Команди змагалися за те, хто з них за місяць залучить найбільше користувачів до онлайн-кінотеатру SWEET.TV з метою підтримки українського кіно. В кожній команді — шість учасників-блогерів, один з яких капітан.
«Hollywood українською» — це місія. Вона буде жити роками та буде розвиватися. Коли ми зі SWEET.TV придумували механіку «Битви блогерів», мене спитали, чи спрацює це. А я не знав, що відповісти, бо в Україні ще не було заруби такого масштабу. Механіка була створена завдяки спортивному азарту. З суперником ти біжиш швидше. Це допомогло створити зацікавленість до перемоги серед учасників», — коментує Євген Кудрявченко, засновник агенції Vintage.
Команди очолили Богдан Шелудяк, Люда з Голівуда, Діма Варварук, Анна Алхім та Даша Квіткова. Цікаво, що своїх колег підтримували блогери, які вирішили долучитися до проєкту за власним бажанням. Серед них: Леся Нікітюк, Злата Огневич, Олена Мандзюк та інші.
Кожного дня інфлюенсери публікували сторіз, в яких розповідали про переваги SWEET.TV та пропонували підписникам підключитися до онлайн-кінотеатру. Кожен блогер мав своє особисте реферальне посилання, натискаючи на яке користувач мав змогу підключитися до платформи та пройти процес реєстрації.
Всі користувачі, що приєдналися до платформи, автоматично перетворювалися на членів команди блогера та претендентів на головний приз — автомобіль Mini Cooper S. А от місце та звання переможця отримала команда, яка проявила себе найбільш активним чином та привела найбільшу кількість нових користувачів.
«Окремо хотілося б подякувати SWEET.TV за те, що вони не побоялися працювати з новими медіа. Люди звикли з рекламою йти на ТБ, радіо чи просто робити «наружку», а інфлюенсерів розглядали лише як іміджеву складову. На кшталт «усі роблять і ми зробимо». Але ми довели, що ця механіка — ефективна! Основна частина людей, що підключилася, більше 5 разів контактувала з сервісом. Це означає, що він їм сподобався», — коментує Євген Таллер, засновник агенції WhyNot? Enot.
Під час «Битви блогерів» учасники вдавалися до незвичайних механік: Люда з Голлівуду розігрувала консервацію та пообіцяла віддати 20 000 $ на благодійність, Богдан Буше обіцяв розіграти свій автомобіль, якщо виграє, Дмитро Варварук розіграв айфон та айпад, Іра Пернаровська подарувала відпочинок у своїй квартирі в Болгарії.
Перемогу в проєкті отримала команда Люди з Голлівуду, яка заявила, що частину виграшу віддасть на благодійність. «Битва блогерів» активізувала українській Instagram, кожного дня блогери змагалися, прогрівали власну аудиторію та не забували про місію проєкту — допомогати українському кінематографу.
Результати проєкту за їхніми масштабами можна порівняти з охопленням національних телеканалів.
- Проєкт побачили 11 600 000 унікальних користувачів з України та 16 600 000 млн по всьому світу
- Фактичне охоплення рекламної кампанії - майже 86 000 000 контактів
- Бренд було згадано у публікаціях 4670 разів
- Трафік перехода на сайт за рефереральними посиланнями збільшився у 5 разів, а 57% зростання трафіку сайту SWEET.TV відбулося саме за рахунок рефералів від блогерів
- 78% зростання кількості покупок на сайті також відбулося завдяки «Битві блогерів»
Проєкт «Битва блогерів» був спрямований не тільки на підключення активних користувачів, але і на їх утримання шляхом залучення на платформі. Блогери пропонували «приєднатися» до перегляду улюбленого фільму, анонсували спортивні змагання для фанатів, робили марафони кіно та складали власні добірки з улюблених шедеврів. Кожного дня SWEET.TV розігрував телевізори серед активних користувачів, таким чином, платформа утримувала нових клієнтів синтезом якісного контенту, активацій у блогерів та додатковими призами.
Також бренд готує ще один масштабний розіграш до Нового Року. 31 грудня онлайн-кінотеатр розіграє квартиру у Києві серед усіх клієнтів, які підключилися до SWEET.TV за будь-яким платним тарифом.
Проєкт «Битва блогерів» від SWEET.TV запропонований агенцією Vintage, яка підтримувала його з самого початку, а реалізувала «битву» інфлюенсер-маркетинг агенція WhyNot? Enot, яка довела, що співпраця з інфлюенсерами може бути більш ефективною, якщо довіряти слову блогера та його команді.
Команда SWEET.TV
Директор - Олександр Резунов,
СЕО - Михайло Хижняк
IT директор - Сергій Іванець
Графічний дизайнер - Віктор Комлик
Голова PR - Альона Тимофієва
Команда агенції Vintage
CEO - Євген Кудрявченко
Project Manager - Ірина Ващук
UX-designer - Іван Цокол
UI-designer - Сергій Ковтун
UI-designer - Іван Тараненко
Команда агенції WhyNot? Enot:
CEO — Женя Таллер
За матеріалами прес-релізу