Та, чиє ім'я не можна називати і той, хто вічно все псує

Нова рекламна кампанія для препаратів «Тева» від Havas Digital Kyiv

Комментарии 1278

У минулому році ми запустили рекламну кампанію для Лінійки бренду «Тева», яка доносила переваги її препаратів, використовуючи прийом алегорії. На прикладі сестер-близнючок ми показали, що однакові на перший погляд препарати насправді мають ключові відмінності. У цьому році ми реалізували ідею цієї кампанії для препаратів «Стоптусин-Тева» і «Флуконазол-Тева».

Історія перша. «Та, чиє ім'я не можна називати, або молочниця».

Усі ми знаємо, чиє ім'я не можна називати. Але виявляється, у цьому званні Лорд Волан-де-Морт не один. Молочниця досі вважається дуже сороміцькою і табуйованою темою, про яку краще не говорити. Дивно, правда?

Ми вирішили підкреслити, що абсурдно боятися молочниці і замовчувати про неї, коли є можливість швидко від неї позбутися з «Флуконазол-Тева».

Тому зняли ролик з нотками містики й жаху, в якому одна сестра боїться препарату, побоюючись, що він може не допомогти їй, а друга давно відкрила для себе «Флуконазол-Тева» і забула про дискомфорт. Актриси-близнючки, як і в минулорічній кампанії, за допомогою прийому алегорії показували відмінності двох на перший погляд схожих, але таких різних препаратів.

 video

Історія друга. «Той, хто вічно все псує».

Більше, ніж свого володаря, напади сухого кашлю можуть бісити та дратувати тільки оточуючих. Особливо коли вони з'являються у найбільш незручні моменти.

Ми вирішили перебільшено показати на прикладі сестер-близнючок, як напади кашлю можуть заважати проводити час разом і як легко це може виправити «Стоптусин-Тева».

Тому зняли комедійний ролик, у якому одна сестра намагається насолодитися моментом, а друга постійно все псує своїми нападами сухого кашлю, поки не з'являється «Стоптусин-Тева». Ну і, звичайно, сестри підкреслювали, що, як і всі препарати Лінійки бренду «Тева», «Стоптусин-Тева» має прийнятну ціну.

 video

Кампанія буде проходити в два етапи: перший - це серія роликів (20 с і 6 с), а друга - банери. Всі матеріали будуть вести на продуктовий сайт, де можна буде придбати продукт онлайн.

Project Team

Creative Director - Олексій Морозова

Senior Creator - Інна Ральнікова

Art Director - Яна Божко

Account Director - Олена Некрасова

Senior Account Manager - Вікторія Скрипник

Production

Joy Films

Client:

Product Manager - Дарія Гречко

Digital Manager - Дарина Яковлєва

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода