Нові роботи розвивають позиціонування бренду «Живи більше». Драматичні історії порушують філософське питання карми. Неандерталець та ремісник із Середньовіччя роблять добрі вчинки, які повертаються до них у наступному житті у вигляді крутої квартири від DIM. У фіналі сюжету персонажі запитують: «Напевно, в минулому житті я зробив щось дуже гарне, якщо тепер у нас є ця неймовірна квартира!».
Тетяна Білозорова, Associate Creative Director TABASCO:
«У новому флайті комунікації для DIM ми хотіли сказати, що одне правильне рішення може змінити все життя. Ця фраза резюмує ролики про минуле життя і однаково вірна для тих, хто вибирає забудовника сьогодні. Купуючи нерухомість DIM, ти здобуваєш цілу екосистему: широку інфраструктуру, безпеку, близькість природи та стан гармонії. Це дійсно те саме правильне рішення, яке здатне змінити ваше життя на краще».
Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM:
«Створюючи ролики, ми зробили ставку не лише на сюжет, а й на кінематографічну стилістику із прицілом на показ у кінотеатрах. Тому з перших секунд глядачеві може здатись, що вони бачать справжній тизер фільму, а не рекламу! Таким чином ми плануємо здивувати аудиторію та привернути її увагу до нашої комунікації».
Зйомки відбувалися на кіностудії Film.UA та на території одного з найкрасивіших житлових комплексів групи компаній DIM – Park Lake City. Для іміджевого ролика було побудовано спеціальну декорацію, що реалістично зображує особливості радянського «бабусиного» житла. Відьма з відео «Середньовіччя» переховувалась від натовпу в Косому Капонірі — унікальному місці в центрі Києва, де буквально завмерла епоха середніх віків.
За матеріалами прес-релізу