TABASCO анонсує вірусні ролики бренду DIM, більше схожі на кіно

Водночас із релізом маніфесту групи компаній DIM команда TABASCO раніше показала тизер двох нових вірусних роликів. Сьогодні агенція презентує повну версію креативної комунікації бренду.

Комментарии 1622

Нові роботи розвивають позиціонування бренду «Живи більше». Драматичні історії порушують філософське питання карми. Неандерталець та ремісник із Середньовіччя роблять добрі вчинки, які повертаються до них у наступному житті у вигляді крутої квартири від DIM. У фіналі сюжету персонажі запитують: «Напевно, в минулому житті я зробив щось дуже гарне, якщо тепер у нас є ця неймовірна квартира!».

 video
 video

Тетяна Білозорова, Associate Creative Director TABASCO:

«У новому флайті комунікації для DIM ми хотіли сказати, що одне правильне рішення може змінити все життя. Ця фраза резюмує ролики про минуле життя і однаково вірна для тих, хто вибирає забудовника сьогодні. Купуючи нерухомість DIM, ти здобуваєш цілу екосистему: широку інфраструктуру, безпеку, близькість природи та стан гармонії. Це дійсно те саме правильне рішення, яке здатне змінити ваше життя на краще».

Ірина Міхальова, директор з маркетингу групи компаній DIM:

«Створюючи ролики, ми зробили ставку не лише на сюжет, а й на кінематографічну стилістику із прицілом на показ у кінотеатрах. Тому з перших секунд глядачеві може здатись, що вони бачать справжній тизер фільму, а не рекламу! Таким чином ми плануємо здивувати аудиторію та привернути її увагу до нашої комунікації».

Зйомки відбувалися на кіностудії Film.UA та на території одного з найкрасивіших житлових комплексів групи компаній DIM – Park Lake City. Для іміджевого ролика було побудовано спеціальну декорацію, що реалістично зображує особливості радянського «бабусиного» житла. Відьма з відео «Середньовіччя» переховувалась від натовпу в Косому Капонірі — унікальному місці в центрі Києва, де буквально завмерла епоха середніх віків.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода