TABASCO створило валентинки для українських брендів

Креативне агентство освідчилося своїм клієнтам, бізнес-, інформпартнерам, а також компаніям, з якими реалізовує соціальні проекти

Комментарии 1701
14 лютого агентство Tabasco на своїх сторінках у ФБ та Instagram освідчилося українським брендам із банківського, FMCG-, ритейл-, телекомсектору, ринку нерухомості, ЗМІ та благодійним фондам. Креативники створили індивідуальні валентинки для компаній, обігравши їхні назви або сфери діяльності.

Наприклад, для Хладопром (морозиво "Хрещатик", "Каштан") з'явилась валентинка "Заради тебе не шкода і розтанути", для фармакологічної компанії "Дарниця" — "Кохання — найкращі ліки", для “Україна БЕЗ Сміття” — “Люблю усі твої сорти кохання”.
Credentials:
Креативний директор — Олександр Смірнов
Арт-директор — Артем Гусєв
Копірайтери — Сергій Артеменко, Лєра Гаврилюк
Дизайнер — Марина Дикуха
SMM-менеджер — Ганна Прихожай
PR-менеджер — Ганна Устинова

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода