Tabasco зробило ребрендинг для “України без сміття”

При створенні візуального стилю взяли за основу слоган “Стискай! Скорочуй! Мінімізуй!”

Комментарии 1480
Фото: pinterest / Helena Rudik
Фото: pinterest / Helena Rudik

Стискай, скорочуй, мінімізуй - це не лише про пляшку чи пакет. Це про спосіб мислення і нового існування. У логотипі креативники TABASCO відтворили три важливі для громадської організації місії та сенси:

  • корисне правило сортування - в “Україні без сміття” сподіваються, що нарешті привчать усіх стискати пляшки перед утилізацією;
  • мінімізація непотребу на планеті;
  • скорочення назви громадської організації до УБС, адже так звикли робити відвідувачі та підписники “України без сміття”

“Нам було важливо відшукати партнера, з яким ми не тільки зробимо круту візуалізацію нового лого, нам було важливо мати спільні цінності. Агенція TABASCO не вперше допомагає соціальним проектам, робить це свідомо і pro bono. Це крута практика, коли відомі агенції вкладаються у суспільно важливі речі”, - голова “Україна без сміття” Євгенія Аратовська.

TABASCO робить свій внесок у sustainable development, підтримуючи ті ініціативи, що справді щось змінюють.“Україна без сміття” саме такий проєкт”, - говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов.

 video

Над проєктом працювали:

Creative Director: Олександр Смірнов
Group Account Director: Олена Лапшова
Chief Design Officer: Світлана Горовенко
Designer: Юлія Ткаченко
Designer: Яна Деуліна
Post Production: TPH-ONE

sostav.ua

Обсудить с другими читателями:
Погода