За саунд-дизайн такого музичного проєкту для Фармацевтичної компанії «Дарниця», агенція Postmen отримала срібну нагороду на Київському міжнародному фестивалі реклами.
Головне завдання Postmen полягало в тому, щоб посилити впізнаваність бренду серед молоді. Нове покоління мало дізнатися про інноваційні та технологічні цінності оновленої «Дарниці». Найпопулярніший канал комунікації для молодого покоління, яке живе в соціальних мережах — музика.
Головна ідея креативу полягала в тому, щоб показати інноваційність фармацевтичної компанії та звернути увагу на оновлені цінності бренду. Для цього команда Postmen створила трек із звуків виробництва ліків та технологій, які застосовуються при розробці препаратів. В музичній доріжці використали автентичні звуки різних контролерів, механізмів та заводського обладнання. Потім синхронізували цю мелодію з відео, яке зняли на фабриці «Дарниця» та розмістили в соцмережах.
Ролик набрав десятки тисяч переглядів, лайків та коментарів у соціальних мережах. Переглядаючи відео, молода аудиторія здійснювала аудіо та візуальну подорож інноваційною компанією «Дарниця». За кейс «Звуки здоров'я» агенція Postmen отримала срібло на Київському міжнародному фестивалі реклами.
За матеріалами прес-релізу.