Театр поза театром uzahvati створив імерсивний проєкт для “Альфа-Банк Україна”

Команда uzahvati створила спеціальний імерсивний досвід у форматі променаду (від “promenade”- пішохідна прогулянка) для презентації ребрендингу “Альфа-Банк Україна” та комунікаційної кампанії “ТИ — МОЖЕШ”, розробленої креативною агенцією Badoev ID.

Комментарии 1096

Імерсивна дія відбулась 1 жовтня, розпочавшись у самому серці країни — на площі перед НСК «Олімпійський». Гості надягли навушники й занурилися у 60-ти хвилинний імерсивний досвід перед презентацією.

ТИ — МОЖЕШ!” — це масштабна комунікаційна кампанія, яка надихає на віру в себе. Її завдання: нагадати, що кожна мрія — унікальна. Гостей презентації спеціальним маршрутом вів Голос провідника — Мрія. Вона запропонувала прогулятися та згадати дещо дійсно важливе — те, у що віриш.

«Нам цікаве створення імерсивних проєктів ширше театральної форми. У світі компанії використовують імерсивність як інструмент маркетингу. По суті, це художні твори з різноманітними виразними засобами, здатні впливати на емоції та робити людину безпосереднім учасником дії. Тут важливі місце, ідея і почуття, які викликає імерсивний продукт. До нас часто звертаються компанії або агенції з запитами розробити проєкт з «wow-ефектом» для тімбілдінгів, презентацій або особистих подій. У проєкті для “Альфа-Банк” все склалося: у нашій філософії закладена важливість людських почуттів та мрій, тож ідея кампанії допомогла об'єдналися та створити імерсивний досвід у форматі променаду в надкороткі строки — всього за 10 днів», —  пояснює співзасновник uzahvati Олександр Орловський.

За матеріалами прес-релізу
Обсудить с другими читателями:
Погода