Технологічний спад скорочує мільярди вартості найдорожчих світових брендів

Amazon є найдорожчим брендом у світі, незважаючи на втрату вартості в 51 мільярд доларів США

Коментарі 760
Amazon повернув перше місце найдорожчого бренду у світі в рейтингу Brand Finance Global 500 2023. Останні два роки лідером була Apple, проте 2023-го опустилася на друге місце. Цього року до рейтингу увійшли марки 48 технологічних компаній замість 50: вибули Snapchat та Twitter, випливає зі звіту консалтингової компанії Brand Finance.
Незважаючи на перше місце, вартість Amazon впала на 15% з $350,3 млрд до $299,3 млрд. Це пов'язано зі зниженням сили бренду: рейтинг опустився з AAA+ до AAA через особливості поведінки споживачів постпандемічного світу. Дослідження показало, що клієнти різкіше оцінювали якість послуг, коли подовжувалися терміни доставки, і рідше рекомендували Amazon іншим. Крім того, із закінченням дії пандемічних обмежень люди повертаються до покупок офлайн, що пом'якшує потребу в онлайн-рітейлі.

Вартість Apple знизилася на 16% з $355,1 млрд до $297,5 млрд. Це пов'язано зі зниженням прогнозованої виручки через порушення ланцюжка постачання товарів та обмеженого ринку праці.

Також вартість втратили Samsung Group (падіння на 7% до $99,7 млрд), Alibaba.com (зниження на 56% до $10,0 млрд), Facebook (падіння на 42% до $59 млрд) та WeChat (зниження на 19% до $50,2 млрд).

Зростання вартості показали Instagram (збільшення на 42% до $47,4 млрд) та LinkedIn (зростання на 49% до $15,5 млрд). Позитивну динаміку аналітики пов'язують із гарною стратегією комерціалізації послуг.

Також вартість зросла у бренду Tesla на 44% до %66,2 млрд і у BYD на 57% до $10,1 млрд у зв'язку зі збільшенням попиту на електромобілі та переходом до низьковуглецевої економіки.

Обговорити з іншими читачами:
Погода