«Прибулець» — це комедія, в якій головний герой вивчає побут землян і намагається в усьому, що властиво нам, знайти сенс. В рамках промо-кампанії нового сезону ситкому, команда ТЕТ розробила серію ASMR-роликів. Подібні ролики викликають у глядача приємне відчуття, яке розслабляє за допомогою тихих звуків, шепоту, шелестіння. Цей формат став популярним трендом в соціальних мережах і на відеохостингу YouTube.
У проєкті взяли участь виконавці головних ролей Анатоль Фон-Філандра, Марія Крушинська, Леся Самаєва, Костянтин Данилюк та Володимир Кравчук.
«У нас вийшли ASMR-ролики такі ж «заліпальні», як і серіал «Прибулець». Класно, що вони стали популярними серед наших підписників, виходить, наш креативний підхід до просування телевізійного контенту працює», — Надія Сперчун, маркетинг-директорка телеканалу ТЕТ.
Відео отримали позитивний відгук у аудиторії, а кожен ролик в середньому досяг понад 11 тисяч унікальних переглядів на сторінці каналу в Instagram.
Нагадаємо, перший сезон серіалу «Прибулець» вийшов на ТЕТ у листопаді 2020 року.
За матеріалами прес-релізу