Тенденції подієвого маркетингу: що вони можуть змінити

Cпойлер головних трендів подієвого маркетингу. Співзасновник 42 Agency та спікер EIF 2020 Денис Блощинський ексклюзивно для sostav.ua

Комментарии 2215

Вже 20 лютого всі івентори України і не тільки зберуться на Event Industry Forum 2020, щоб ділитися своїми думками та найкращими кейсами минулого сезону. Ми вирішили не чекати та зробити спойлер головних трендів подієвого маркетингу. Співзасновник 42 Agency та спікер EIF 2020 Денис Блощинський ексклюзивно для sostav.ua.

Штучний інтелект

Безсумнівно, штучний інтелект та нейронні мережі відкриють в найближчому майбутньому дуже велику кількість можливостей для організаторів подій. Більшість з того спочатку буде доступним тільки для великих івентів, поки не буде зрозумілого комплексного технологічного рішення як окремого продукту для івентів. Сюди буде входити розпізнавання обличчя гостя та пропозиція послуг в окремих зонах, попередня реєстрація та передача інформації прямо безпосередньо під час появи на локації, синхронізація процесів на локації та корегування відхилень в єдиному управлінському центрі події. Мені здається, перші хто зможе цими скористатися – організатори Super Bowl , олімпійських ігор, світової виставки та Євробачення. Але і до корпоративного сектора це дійде досить швидко.

Персоналізація відчуттєвого досвіду

Використання повної тотальної інформації про гостя задля виготовлення спеціально під нього окремих елементів події, мікропродакшн на рівні кейтерінгу, сувенірної продукції, місць для спостерігання за шоу тощо. Ми йдемо в шерінгову економіку (економіка спільної участі) та економіку поведінки семимильними кроками й від цього вже нікуди не дітися. Подія як місце, де зосереджені потреби сотень людей, надзвичайно ласий для цього шматок.

Екологія та сталість

Мінімізація традиційних банерів, відмова від них в майбутньому, декорації із матеріалів що підлягають переробці, застосування екологічних політик на івентах при виборі партнерів та реалізації проєктів, зміна дизайну івентів відповідно вимогам екологів та КСВ замовників. Недарма Давос був пронизаний цілями сталого розвитку. Все свідоме громадянське суспільство говорило про них вже 5 років, але бізнес прийняв це вперше. Ми, івентори, відповідно будемо змушені також відреагувати на цей тренд. І так, як ніколи раніше не було. Не за горами той час, коли в брифі буде стояти вимога зробити так, щоб всі гості заходу приїхали туди на велосипедах, або прийшли своїми ногами не тому, що та чи інша концепція була продана Клієнту, а тому, що таке у Клієнта високоекологічне очікування.

Компенсація глобального прогресу

Спілкування, комунікація, знайомства як культ – на противагу світу інтернет мережі та уявним образам, які стоять за спілкуванням людей. Емоційний інтелект править світом. І неважливо, чи існує він на справді, чи це мова йде про людей, які вміють мислити та практикують цінності у своєму житті. У всякому випадку це потрібно поколінню, яке загубило себе в гаджетах. Інформаційний детокс, інформаційна депривація, вечірки без мережі, вечірки справжніх людей, активності, які підтримають цей тренд – це, насправді, один із найпозитивніших сигналів, який сьогодні посилає світ івенторам. В такий парадигмі наша робота завжди буде потрібна людям.

Нові матеріали, високотехнологічні розробки

Мікросвіт в дії – мікрофони, датчики, надміцні конструкції, мінімізація габаритів техніки, перехід деяких рішень в нановимір. Додана реальність та портал в голові. Все це, що пов’язано із науковими розробками в різних сферах одночасно буде відкривати нові можливості й нести нову загрозу для івентів. Безсумнівно, якщо вийде створити технологію, яка моделює реальність подій в голові Клієнта за допомогою стороннього інтерфейсу  (як про це пишуть у фантастичних книжках та як на це натякають певні поточні винаходи в медичній та оборонній сферах) для івенторів це буде означати кінець бізнесу. Але разом із тим, ці технології, навіть при їх виникненні, не увійдуть в життя одразу і назавжди. Це буде певний процес, який надасть можливість адаптуватися, спробувати створити нові продукти та нові напрямки діяльності в дотичних сферах.

 Інклюзія

Когось може здивувати що це тренд, але це нормально. Наразі на вулицях все більше й більше людей з інвалідністю. Здебільшого це відбувається всупереч тим умовам, які для них створюються. Але здорове громадянське суспільство не має сприймати ці умови як даність. Про важливість інклюзії почали говорити в контексті шкіл та державної політики, про це говорить і бізнес. Це маємо впроваджувати й ми. Фестивалі та концерти із пандусами, виступи артистів із сурдоперекладачами, створення умов для находження на подіях людей з різними формами інвалідності.

Цифрові реєстрації

Всі данні, які потрібно залишити людині для того, щоб потрапити кудись, отримати бейдж, запрошення, квиток, місце на атракціоні тощо. Все це людина може і має робити в комфортних для неї умовах та комфортний час, а не виключно тут і зараз на самому івенті. Відповідно, про це має подбати організатори та виконавці події. За принципом – мінімум зайвого часу на івенті, який витрачено не на івент.

Фіджиталізація

Інтеграція цифрового світу в офлайн. Це відбувається на різних рівнях в різних напрямках і буде продовжуватися все більше й більше. Цьому потрібно вчитися, потрібно спілкуватися з IT-спеціалістами, шукати шляхи реалізації цих активностей. І не тому що так треба, а тому, що в цьому майбутнє, а в сьогодні – це нові можливості для пропозицій нашим клієнтам.

Обсудить с другими читателями:
Погода