Тенденції роздрібної торгівлі 2019

KPMG презентує глобальне дослідження «Тенденції роздрібної торгівлі 2019»

Комментарии 1356

Основним рушієм тенденцій на ринку роздрібної торгівлі у 2019 році буде персоніфікація продуктів, що збільшить використання нових технологій та експериментів у галузі.

Відповідно до нового дослідження KPMG «Тенденції роздрібної торгівлі 2019», сегмент ритейлу у поточному році продовжить трансформації, спрямовані на встановлення більш тісного зв’язку з споживачем.

Експерти KPMG Global виділяють наступні тенденції:

1. Від колективного до персоналізованого

Використання даних про клієнтів дає глибоке розуміння поведінкових звичок споживачів для забезпечення гіперперсоналізації. 

2. Споживачі гарно обізнані в цінах

Споживачі очікують, що ціна відображатиме місію бренда: цінності, зручність та досвід.

3. Використання голосових технологій

Люди почуваються комфортніше при спілкуванні з роботами, роботи стають ближчими до людей у процесі взаємодії.

4. Забезпечення досвіду – нова норма

Ритейл активно експериментує з досвідом як найпотужнішим інструментом для завоювання та утримання клієнтів.

5. Екологічність

Зростає дружнє ставлення до  планети. Споживачі здійснюють покупки, керуючись емоціями та цінностями так само, як і вартісними показниками.

6. Соціальні медіа  – складова здійснення покупки

Споживачі все частіше використовують їх як основну точку взаємодії з брендами та компаніями.

7. Від транзакції до постачальника послуг

Платформи розробляють рішення та продукти, що допоможуть збирати дані про покупця для ритейлерів.

«Глобальні тенденції приходять в Україну із запізненням. Але варто зазначити, що українські ритейлери мають великий потенціал для переходу на цифрові технології. Цей процес могла б прискорити кооперація з технологічними стартапами, число яких збільшується в Україні з кожним роком», - вважає Сергій Гаспарян, Партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора та сектора технологій KPMG в Україні.

Нагадаємо, у 2018 році основними трендами за результатами аналогічного дослідження були названі зростання важливості клієнтського досвіду та вражень від брендів, збільшення використання штучного інтелекту у процесі комунікації компаній із споживачами, посилення свідомого вибору споживача.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода