Тендер на розробку рекламної кампанії для клубу взаємодопомоги «the Moms»

Клуб взаємодопомоги «the Moms» (в минулому Мама SOS) звернувся на Біржу Соціальної Реклами з проханням розробити рекламну кампанію, що привернула б увагу до становища матерів-одиначок та їхніх дітей в Україні.

Комментарии 813

За даними Міністерства Соціальної політики офіційно 34% та неофіційно 44% дітей наразі проживають в неповних сім’ях. Більше половини таких сімей знаходяться за межею бідності. Такі діти в середньому є біднішими, менш освіченими і мають меншу кількість перспектив в майбутньому.

Крім того, такі сім’ї страждають від осуду громадськості. У більшості людей матері-одиначки не викликають бажання допомогти (#саманарожала, #самавиновата). Людям чомусь складно уявити, що можна думати про майбутнє, хотіти дітей від коханої людини, вірити в краще, а потім залишитися самотньою з клеймом «мати-одиначка» на лобі й татуюванням «як вижити?» в серці.

І мало хто знає, що в Україні кількість одиноких матерів виросло драматично!!! У 22 рази!!!

І що отримувати допомогу від держави в 1300 грн. за самотність, це означає НЕ отримувати допомогу, як малозабезпечений. І те, і інше одночасно неможливо.

А значить часто ці жінки перебувають на порозі бідності. І страждають діти, яким нічого носити, нема чого їсти, на яких, до того ж, все ще дивляться скоса - безбатченки.

Зараз актуально боротися за гендерно право, відстоювати можливість найсильніших серед жінок бути рівними чоловікам. А найслабші й незахищені з жінок, часто не мають якихось базових можливостей:

- не можуть вийти на роботу, тому що їм нема з ким лишити дітей

- не можуть вчитися, тому що хтось повинен бути з дітьми

- не можуть знайти супутника життя, тому що їм потрібно піклуватися про дітей, а не про себе і т.д.

Будучи джерелом загального презирства - # самавіновата, - із загального обсягу грошей, що йдуть на благодійність вони отримують малу частку з тих 5,7%, які дістаються жінкам взагалі. Тобто практично нічого.

Клуб «the Moms» допомагає матерям-одиначкам і змінює ставлення до них з 2014 року. За цей час

- ми допомогли понад 200 жінкам,

- зібрали співтовариство постійних благодійників з понад 5000 осіб,

- з нами співпрацює понад 50 волонтерів,

- ми акумулювали та передали близько 1 мл. грн.

Рекламна кампанія має бути спрямованою на залучення грантових коштів, пошук меценатів та просто фізичних осіб, які могли б фінансово допомогти організації. Вона має розкривати проблему матерів-одиначок та донести важливість допомоги суспільства цим жінкам, особливо на фоні ренесансу жіночих організацій в усьому світі.

За матеріалами прес-релізу

Обсудить с другими читателями:
Погода