Про це пише 9to5Google.
Наявна система працює на стандарті Brand Indicators for Message Identification (BIMI). У ній логотипи брендів з’являються в слоті аватара біла імені та адреси відправника. Система базується на надійній автентифікації DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) та перевірці лого за допомогою VMC, виданого Центром сертифікації, таким як Entrust або DigiCert.
Тепер ця функція стане більш зрозумілою. Акаунти, які прийняли BIMI, отримають сині галочки, і це дозволить чіткіше ідентифікувати повідомлення від законних відправників. Для цього на галочку треба навести курсор, після чого з’явиться напис про підтверджену верифікацію.
Наявна система працює на стандарті Brand Indicators for Message Identification (BIMI). У ній логотипи брендів з’являються в слоті аватара біла імені та адреси відправника. Система базується на надійній автентифікації DMARC (Domain-based Message Authentication, Reporting and Conformance) та перевірці лого за допомогою VMC, виданого Центром сертифікації, таким як Entrust або DigiCert.
Тепер ця функція стане більш зрозумілою. Акаунти, які прийняли BIMI, отримають сині галочки, і це дозволить чіткіше ідентифікувати повідомлення від законних відправників. Для цього на галочку треба навести курсор, після чого з’явиться напис про підтверджену верифікацію.
Нову функцію запровадять сьогодні та вже протягом наступних днів / тижнів вона стане доступною для користувачів Google Workspace, G Suite Basic і Business, а також особистих акаунтів Google.
За матеріалами https://mezha.media/
За матеріалами https://mezha.media/