Такі дані були отримані з презентації, яка просочилась в пресу і потрапила в руки порталу Business Insider, а також вже була представлена різноманітним рекламодавцям в США.
Перша нова опція – це «Зібрана реклама», яка дозволить брендам поєднувати рекламу продукції з каталогів з брендованими відео таким чином, щоб користувачі могли дізнаватися про відповідні товари з цих відеороликів.
Друга нова опція, «Динамічна реклама продукції», автоматично змінює цільову аудиторію відповідних продуктів у залежності від активності користувачів у додатках та на веб-сайтах рекламодавців.
«Рекламні стрічки» дозволять рекламодавцям додавати налаштування продажів та рекламні сповіщення в свої рекламні оголошення, розміщені в стрічці.
Врешті, опція «Презентаційні стрічки» дозволить авторам відео рекламувати свою продукцію за допомогою відповідних заставок в нижній частині екрану. Це нагадує принцип роботи китайської версії додатку TikTok «Douyin», який отримує більшість свого прибутку з торгівлі в межах додатку, а не від самої реклами.
Представники TikTok стверджують, що додаток зараз має понад 100 мільйонів активних користувачів щомісяця в США та 732 мільйони – по всьому світу.
«Молода аудиторія також має вагомий вплив на витрати, хоч і не прямий, а тому ці нові інтеграції в сфері електронної торгівлі є надзвичайно важливими та будуть відігравати вирішальну роль у майбутньому розвитку додатку» – Ендрю Гатчінсон, компанія Social Media Today.
Переклад статті виконало бюро перекладів та локалізації Workogram