Згідно з дослідженням використання застосунків дітьми та підлітками у всьому світі e 2022 році, молодша аудиторія (від 4 до 18 років) почала в середньому дивитися більше TikTok, ніж YouTube, і показники TikTok продовжують зростати.
У червні 2020 року TikTok вперше обігнав YouTube: згідно з новими даними виробника програмного забезпечення для батьківського контролю Qustodio, діти проводять в TikTok в середньому 82 хвилини на день порівняно з 75 хвилинами в YouTube.
За даними компанії, минулого року розрив між цими двома показниками збільшився, оскільки у 2022 році середньоденне використання дітьми TikTok зросло до 107 хвилин, що на 60% більше, ніж час, який вони витрачали на перегляд відеоконтенту на YouTube (67 хвилин).
TikTok не тільки очолив середньоденне використання інших відеододатків, таких як Netflix (48 хвилин) і Disney+ (40 хвилин), але й випередив інші соціальні додатки, включаючи Snapchat (72 хвилини), Instagram (45 хвилин), Facebook (20 хвилин), Pinterest (16 хвилин) і Twitter (10 хвилин), серед аудиторії віком до 18 років.
Зростання популярності TikTok серед молодого покоління змусило гігантів Big Tech боротися з цією загрозою за допомогою власних короткометражних відео. YouTube Shorts – це рішення YouTube для розв’язання цієї проблеми. Цього місяця Google повідомив, що Shorts перетнув позначку в 50 мільярдів щоденних переглядів. Instagram, звісно, намагався впровадити Reels у свій досвід — і отримав певну негативну реакцію на зміни. Керівник Instagram Адам Моссері навіть визнав на початку цього року, що платформа нав’язує користувачам «занадто багато відео».
Не зрозуміло, чи окупилося таке вбудовування роликів в Instagram для молодої аудиторії. Згідно з аналізом Qustodio, додаток випав з п’ятірки найпопулярніших соціальних мереж у США, Великій Британії та Австралії серед користувачів віком до 18 років. Однак він все ще посідає 5 місце у світі, поступаючись TikTok, Facebook (38% дітей користуються ним у всьому світі), Snapchat та Pinterest.
Хоча компанія-розробник програмного забезпечення вирішила проаналізувати Roblox серед інших відеоігор, варто також зазначити, що ця гра є своєрідною соціальною мережею — і надзвичайно популярним місцем серед дітей у всьому світі. Ігрова платформа була популярною серед 59% дітей у всьому світі, а середній щоденний час, проведений у ній, зріс на 4% порівняно з минулим роком і склав 180 хвилин. Це більше, ніж у будь-якої іншої гри, включаючи гру №2, Minecraft (зростання на 37% до 48 хвилин), Clash Royale, Brawl Stars, Clash of Clans та What Would You Choose.