- У 16 країнах показник використання мережі TikTok на одного користувача за місяць збільшився майже вдвічі у період між 2019 і 2020 роками (+94,1%).
- Такі темпи зростання значно перевищують середні показники для інших п’яти найпопулярніших соціальних додатків (+11,0%).
- У 8 з 16 проаналізованих країн TikTok зараз став соціальним додатком з найвищим показником активності користувачів, випередивши Facebook в Канаді, Франції, Британії та Сполучених Штатах.
За даними аналізу платформи App Annie на мобільних пристроях системи Android, TikTok став лідером серед соціальних медіа у 2020 р., оскільки показники зростання активності його користувачів значно випередили популярні соціальні додатки, такі як Facebook, Instagram і WhatsApp.
У 16 країнах середній показник використання мережі TikTok на одного користувача на місяць збільшився майже вдвічі за період 2019-2020 рр. (+94,1%). Натомість, середні показники зростання п’яти інших найпопулярніших соціальних додатків за цей період склали всього 11,0%.
У восьми з проаналізованих країн TikTok зараз має найвищу активність користувачів серед соціальних додатків. У Канаді, Франції, Британії та Сполучених Штатах TikTok витіснив з першого місця платформу Facebook.
Додаткові дослідження передбачають, що тенденція зростання користувачів мережі TikTok та їх активності, що спостерігалася у 2020 р., ймовірно, продовжиться і надалі.
Бренди звернули на це увагу – більше двох п’ятих маркетологів (44%) планують витрачати більше на TikTok у 2021 р., що зробить цю мережу 4 найбільш затребуваною платформою, випередивши навіть Facebook. Такі інвестиції, скоріше за все, будуть зростати відповідно до того, як додаток для створення коротеньких відео буде розвиватись у напрямку соціальної торгівлі. У Китаї цей процес став доволі успішним.
Такі результати завдають чималого клопоту іншим популярним соціальним платформам. Дехто навіть вважає, що TikTok стане новим етапом у розвитку соціальних медіа, обійшовши Facebook, оскільки користувачі отримали більш креативний і безпосередній спосіб самовираження.
Переклад матеріалу виконало бюро перекладів та локалізації Workogram.