TikTok знизив прогноз щодо доходів від реклами на $2 млрд

Китайський сервіс TikTok знизив прогноз рекламної виручки на $2 млрд. За словами колишніх співробітників компанії, у TikTok занадто багато витрачали на підвищення зарплат і корпоративні заходи.

Коментарі 748
Відеосервіс TikTok скоротив прогноз доходу від реклами на поточний рік приблизно на $2 млрд, пише Bloomberg з посиланням на обізнані джерела.

За словами співрозмовників видання, TikTok знизив прогноз щодо доходів від реклами на 2022 рік з $12 млрд до $10 млрд.

Як зазначають в агентстві, цей прогноз свідчить про те, що економічний спад, який вже позначився на роботі інших великих інтернет-компаній, торкнувся і китайського бізнесу.

За словами співрозмовників Bloomberg, співробітників звинуватили у невиконанні плану продажу як щодо реклами, так і в секторі e-commerce. Це є основні джерела доходу платформи.

Водночас, Financial Times пише, що керівництво TikTok витратило надмірно багато коштів в інших областях. Зокрема компанія надмірно підвищувала зарплати і багато витратила на проведення розкішних корпоративних заходів.

За матеріалами nv.ua
Обговорити з іншими читачами:
Погода